pátek 2. května 2014

Líčení - tyrkysové

 

Přeji všem příjemný podvečer, tento článek bude o mém dnešním líčení. Dnes jsem měla náladu na nějakou pestrou barvičku a vybrala jsem si tyrkysovou. Ta společně s bílou vytvořila, krásný a pestrý look. Tak pojdme se na to podívat :)
V první řadě jsem nanesla podkladovou bázy pod oční stíny od Essence. Poté jsem na celé pohyblivé víčko nanesla bílý stín (na obrázku je vlevo nahoře).

Poté jsem plochým štětcem nanesla tyrkysový stín (na fotce vpravo nahoře) a to do záhybu a vnějšího koutku. A poté štětcem na blendění :) rozmazala.
Na poprvé se mi to zdálo nevýrazné tak jsem nanesla ještě trochu tyrkysové a znovu rozmazala. Pod obočí jsem nanesla také bílý stín.
Nakonec jsem uděla klasickou tužkou na oči tenkou linku na vrchní víčko a trochu rozetřela plochým štětcem. Poté už jen řasenka já použila od Essence tuto:
nanesla jsem dvě vrstvy.
Toto jsou štětce, které jsem použila:
A toto už je konečný výsledek na otevřeném oku.
Doufám, že se Vám článek alespoň trošku líbil a já se budu těšit zase u příštího článku. A přeji krásný zbytek dne :)





Žádné komentáře:

Okomentovat