středa 28. května 2014

RECENZE - PIGMENTY OD ESSENCE

 Přeji krásnou středu všem, dnešní článek bude recenze na pigmenty od Essence. Dlouho jsem váhala, jestli tuto recenzi psát, protože tyto pigmenty už se v drogeriích sehnat nedají. Ale na internetu ještě určitě seženete třeba TADY. Nakonec jsem se rozhodla recenzi napsat, protože jsem si je opravdu oblíbila. Oba používám s bází od Essence pod pigmenty a vydrží mi opravdu celý den.




První v mojí sbírce se stal tento modrý pigment v odstínu 18 Little mermaid, je to opravdu výrazná modrá se stříbrnými třpytkami. Stačí opravdu malá trošička a máte výrazné modré líčení.

Druhým odstínem je 14 Strawberry smoothie, je to taková tmavá růžová barvička a má v sobě prozměnu zlaté třpytky. A také stejně jako u modrého stačí opravdu maličko a ještě štětec oklepnout a máte syté růžové líčení.

Co mě docela překvapilo je, že modrého pigmentu je 1,4g a růžového 1,8g. Protože obaly jsou úplně stejně velké, nic méně tyto pigmenty budu mít asi hooodně dlouho, protože jak už jsem psala stačí opravdu maličko. Jen je škoda, že je přestali vyrábět, ani nevím, jestli je nemají v drogériích třeba v jiných obalech. Budu na to muset mrknout. Jak už jsem psala s bází pod pigmenty mi vydrží celý den a s jinou bází jsem to nezkoušela. Myslím, že jsem je kupovala v nějaké slevě za 29,90 takže cena také parádní.

Jinak Vám přeji krásný zbytek dne a budu se těšit zase příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat