úterý 13. května 2014

LÍČENÍ

Vítám Vás všechny u dalšího líčení:) Včera se ke mě konečně dostala moje dlouho očekávaná třpytivá tužka na oči od Avonu, no a já ji musela hned vyzkoušet. Make-up byl rychlý a nenáročný. Tak jdeme na to:
jako první jsem nanesla plochým štetcem fialový stín na celé víčko. Použila jsem od She odstín 020
Poté jsem vzala fialovou tužku od Avonu (já mám odstín sugar plum) a namalovala linku na horní víčko.
Ale i na spodní linku jsem lehce nanesla fialovou tužku.

Potom už jen řasenka od Essence, nanesla jsem dvě vrstvy. Tato řasenka je skvělá, má plastový kartáček a opravdu mi vyhovuje.
A bylo hotovo

Teď už stačí doladit pleť a obočí a můžu vyrazit. Toto líčení je opravdu jednoduché a docela i rychlé. Do té tužky se pomalu zamilovávám :) je to boží odstín, ještě uvidím jak to bude s výdrží.
Tak to je pro dnešek vše a já se zase budu těšit příště AHOJ :)

Žádné komentáře:

Okomentovat