neděle 25. května 2014





RECENZE NA DUBNOVÝ LADYBOX

Ahoj všichni, omlovouvám se za delší absenci, ale bylo toho poslední dobou celkem dost, ale to už by se mělo změnit a měla bych mít více času na blog. Takže k dnešnímu článku. Dnes budu psát recenzi na produkty z dubnového ladyboxu, jak jsem slíbila. Původní plán byl, že si pořídím květnový ladybox a udělám článek rozbalovací a zároveň recenzi o dubnovém vydání. Ale musím se přiznat, že květnový ladybox jsem úplně zaspala a neobjednala. No co se dá dělat, takže pouze recenze na produkty.


Jako první v této krabičce mne zaujalo tělové máslo od značky Fennel, které jsem měla ve variantě okurka-meloun. Jeho vůně je opravdu super. Konzistence taková hutnější a na pokožce je příjemný, vstřebává se celkem rychle. Bezprostředně po namazání voní i na pokožce, ale jelikož se mažu večer po sprchování a ráno už ho necítím, opravdu nevím jak dlouho mi ta vůně na pokožce vydrží. Toto máslo mne hodně zaujalo a plánuji zakoupit další, třeba v jiné variantě. Jinak zakoupit se dá ZDE.



Dalším plným produktem byla pastelka na rty od značky LASplash a já dostala odstín 07 cinnamon dolce. První dojem na mne neudělala hlavně ta barva, ale musím říct, že nakonec jsem si ji oblíbila a nedám na ni dopustit. Stala se mým každodenním společníkem :). Je matná a rty nějak extra nevysušuje, ale někde jsem četla, že by měla nahradit i balzám na rty, tak to u mě teda nenahradí. Ale na rtech vypadá famózně. Já už o ní psala v článku TOP 3 za duben, tak kdyžtak mrkněte. Zakoupit se dá na www.ladybox.cz

Posledním plným produktem byla pasta na zuby Colgate Max White One Optic, která by měla zubům dodat okamžitě bělejší vzhled. No možná mírnější rozdíl jsem vyděla, ale čekat od pasty , že Vám vybělí úžasně zuby se snad ani nedá. Jako jo pasta fajn, dobře vyčistila, jinak nevím co bych o ní napsala.

Dalším produktem byl lak na nehty od značky Alessandro Pro White Original, vzorek. Tento lak by měl působit proti zažloutnutí nehtů. Jo je fajn, viděla jsem rozdíl před a po nalakování, ale žádný zázrak taky nečekejte. Mě osobně se laky hodně odlupují a tento nebyl vyjímkou. Jinak dá se koupit na www.ladybox.cz

A posledními produkty, byly BB Creamy od Skin79, první na obrázku hnědý, by měl být hydratační a působit proti vráskám, které zatím moc nenám, ale musím říct, že jako BB cream dobře kryl, akorát na mě byl docela tmavý, nebyla to žádná tragédie, ale jako plné balení bych si ho nekoupila. Nic méně můžu doporučit kryje dobře a vydržel mi půl dne určitě.
Zelený BB cream je vhodný na mastnou pleť, toto BBčko bylo opravdu super, já mám pleť smíšenou a v T-zóně se opravdu dost mastí a toto BBčko tomu dokázalo zabránit. Nos se mi teda začal po půlce dne mastit, ale čelo a brada vydržely. Tento BB cream je dost světlý, ale to mi ani moc nevadilo, občas jsem ho míchla právě s tím hnědým. Takže nakonec doporučuji vyzkoušet, já asi objednám nějaké to cestovní balení na vyzkoušení a uvidím, který mi bude nejlíp vyhovovat a koupím si i plné balení. Četla jsem dobré recenze na ten růžový.

Takže tento Ladybox mě nezklamal, vše jsem využila a ráda vyzkoušela. Jsem docela ráda, že jsem ten květnový neobjednala, když jsem četla co v něm bylo, ale červnový už určitě objednám. Mějte se krásně a zase někdy AHOJ :)



Žádné komentáře:

Okomentovat