pondělí 26. května 2014

NÁKUPY  KVĚTEN 2014


Přeji krásné pondělí všem, protože již neplánuji žádné další nákupy, tak jsem se rozhodla napsat článek už dnes. Akorát můj stojánek na kosmetiku už dost přetéká, tak bych si potřebovala pořídit nějaký kufřík nebo tak něco. Kdyby jste měli nějaký tip tak určitě dejte vědět díky :).

Takže začneme prvním produktem je Got2b - styling powder
Je to vlastně pudr ve spreji a má dodávat objem zplihlím vlasům. Já poslední dobou mám vlasy opravdu hrozné, mastí se mi a jsou bez objemu. Tento přípravek je na to super, protože působí trochu jako suchý šampon, tak vlasy nejsou mastné a objem také dodá. Vlasy jsou prostě takové nadýchané, za mě doporučuji. Cena byla 99,- kupovala jsem v Tetě a měly zrovna akci na Got2b produkty.

Jako další je Lak na vlasy také o Got2b samozřejmě že objemový.
Ten jsem zatím jednou stříkla, abych věděla co a jak a zdál se fajn, ale ještě o něm určitě uslyšíte :). Cena byla také 99,- a kupovala jsem v Tetě v akci.



Další produkty jsou sprchové gely:



První od značky Balea Melon Tango, který úžasně voní. Jak už asi víte vůni melounu miluji :) a je to teda limitovaná edice (škoda). Cena byla kolem 40ti korun.
Druhý od značky Kneipp Maracuja a grapefruit, no tak tato vůně je také úžasná. Grapefruit je v tom cítit, ale i maracuja a je to taková svěží ovocná vůně to miluju. Cena byla 49,90 v nějakém výprodeji v Tetě a původní cena je myslím 99,90.

Dalším produktem je šampon od Baley na dlouhé vlasy

Musím říct, že toto byl takový unáhlený nákup, je to sice vzorek a chtěla jsem to zkusit. Ale celkově mi šampony z drogerky nevyhovují a pro mě nemá cenu si je kupovat. Jako vyzkoušela jsem toho z drogerky na vlasy dost, teď myslím šampony a ani jeden nebyl na mé vlasy to pravé ořechové. Takže tento šampon od Baley není nějak hrozný, vlasy se po něm rozčesávají snadno a to jsem nepoužila ani kondicionér. Ale ten objem je u mě nulový a brzo se mi po něj mastily vlasy. Takže za mě asi ne, ale jestli nemáte problém z objemem a s mastnými vlasy tak proč ne. Cena byla kolem 25ti korun, ale je to takové to malé cestovní balení.

Tak a jedeme na dekorativku. Jako první jsem si koupila krajkový pudr od Dermacolu
 Na tento pudr jsem četla samou chválu a když měli v Tetě akci na Dermacol musela jsem ho mít. Mám odstín 1, který je krásně světloučký a co je na to nejlepší voní po vanilce. A já vanilku zbožňuji :). Jsem s ním moc spokojená a pokud ho nemáte a sháníte pudr určitě do něj jděte. Stál mě 62,90, ale byla to akce.

Dalším nákupem byly tyto oční stíny od Miss sporty
 Je to krásný tmavě hnědý stín, který se hezky leskne. A mě uchvátil ten jejich design, který vypadá moc hezky, tak jako 3D :) Jinak je to odstín 115 Whisper a já mám dojem, že je to buď novinka anebo nějaká limitka. Stál kolem 40ti korun a kupovala jsem ho v Dm.

Dalším produktem je Dr Balm od Miss sporty

Je to balzám na rty s lehkým nádechem do růžova, mám odstín 02. Ale abych pravdu řekla je to pro mě celkem zklamání. Tento balzám totiž hrozně nepříjemně voní, nevím prostě mi to vadí. Cena byla kolem 40ti korun v Dmku.

Potom jsem koupila další balzám tentokrát od Essence.


 A to je opačný případ toho od Miss Sporty, tento úžasně voní, myslím, že po nějakém ovoci, ale jistá si nejsem. Na rtech zanechává takový jemný lesk a řekla bych, že i lépe hydratuje než jeho brácha od Miss Sporty. Cenu měly uvedenou 39,90 a na pokladně mi ho napočítali za 9,90 takže luxusní cena :)

Produkt na rty, který ještě nevlastním je matný lesk (to zní divně :)), nicméně jsem si koupila od UMY Matt Lipgloss

Mám odstín Vanilla flash a je to světlá růžová barva. Moc se mi líbí, zatím jsem pořádně nevyzkoušela, takže nevím jak je to s výdrží, ale vypadá fantasticky :). Cena myslím 59,90 v Tetě.

Pak jsem opět v Tetě zakoupila lak na nehty Miss sporty odstín 205, je to fialovo-růžová barva, která v lahvičce hází odlesky do šeda, tak uvidíme jak bude vypadat na nehtech. Cena ve slevě 22,90. A myslím, že teď probíhá akce v Tetě na Miss Sporty sleva 25%. Nevím na jak dlouho to mají, já tam byla v pátek. Tak mrkněte :)

No a teď už se vrhneme na moje úlovky z výprodeje v DM. Asi všichni znáte ty výprodejové koše v DMku, no a já tam po dlouhé době zabloudila a ulovila jsem pár pěkných produktů.

Jako první produkt, ze kterého mám velkou radost je tato paletka očních stínu od Essence
Je to asi z nějaké limitky Girls on tour a tato paletka se jmenu Style, set, go! a obsahuje tyto krásné odstíny





Pigmentace není vůbec špatná a s bází mi vydrží celkem dlouho. Cena byla neuvěřitelných 24,90, chápete to? Já ne, ale jsem ráda, že je mám :)

Dalším úlovkem je paletka od Alverde

Tam už je ta pigmentace horší než u Essence, ale pořád docela fajn. Abych řekla pravdu, toto je moje první zkušenost s Alverde. Jinak tato paletka je v odstínu 47 Pure Berry. Co je na této paletce příšerného tak je její balení. Většinou si toho moc nevšímám, ale jestli něco považuji za levný obal tak toto. je to prostě příšernost. Stíny docela práší, pigmentace nic moc, až teda na tu černou ta je fajn. Stály 34,90, což je super cena a nemůžu si v podstatě stěžovat.

Poslední úlovek z výprodeje je tento Lipgloss od Essence
Také nejspíš z nějaké limitky Beauty Beats, mám odstín 01 Groupie at heart. A musím říct, že tato barva je nezkutečná. Lesky na rty mám ráda a tato růžovo-červená barva je super. Navíc krásně voní a za cenu 17,90 no nekupte to :)

Jako úplně poslední věc jsem pořídila tužku na oči od Avonu
V odstínu Sugar plum a už jste ji mohli vidět u mě v líčení.Je to krásná fialová barva. Má v sobě třpytky a na oku vydrží opravdu celý den. Je super, můj oblíbenec a stála kolem 70ti korun.

Tak to byly moje kosmetické nákupy za květen, nebylo toho zrovna málo. Když budete mít chuť napište, jestli taky rádi nakupujete ve výprodejovém koši v DMku.
Jinak přeji krásný zbytek dne a já se budu těšit u dalšího článku :)


Žádné komentáře:

Okomentovat