neděle 11. května 2014

RECENZE - Propolisová mast
Přeji krásnou neděli všem, dnešní článek bude recenze o mém miláčkovi, který mi hodně pomohl s mou pletí. Jak už asi víte mám problematickou pleť. To znamená, že na mé pleti kromě akné, se občas objevují červené suché flíčky. Vyzkoušela jsem toho opravdu mnoho a jeden z mála produktů, který mi opravdu pomohl je tato mast.

Je to žlutá hmota, velmi hutná a velmi mastná. Podle mě má příjemnou vůni - cítím v tom med, ale můj přítel tvrdí, že to hrozně smrdí. Takže je to taková zvláštní vůně, která nemusí každému vyhovovat. Já ji používám každý večer na vyčištenou pleť. Stačí nabrat opravdu málo. Pleť je opravdu promaštěná. Já jelikož se mi hodně mastí nos, tak nanáším na nos opravdu maličko. Po nanesení mi připadá, jako by to jemně prohřívalo pleť.
Červené fleky mi z tváře zmizely a akné je to tom také lepší. Mám už druhé balení a plánuji koupit i další.
Na obalu je uvedeno k čemu se může tato mast používat:  k vnějšmu ošetření pokožky, k uvolnění svalů a kloubů po tělesné námaze, při sportu. Při potížích pohybového ústrojí. Na unavenou a vysušenou pokožku po slunění.
Dále uvádějí, že citlivým osobám doporučují před použitím nanést malé množství masti na vnitřní stranu předloktí.
Složení: Petrolatum, Propolis Cara
Jinak občas ji používám i na suché ruce a když mám nějaké odřeniny na rukách, tak se přes noc krásně zatáhnou.
Tato mast (45g) mě vyšla na 59,- a prodává se i ve větším balení
Já tuto mast kupovala ZDE, ale přímo na výrobku je uvedena tato adresa www.prirodnileciva.dobravlna.cz
Myslím, že tato mast stojí určitě za vyzkoušení a já na ni nedám dopustit. Pro mě je prostě skvělá.
Doufám, že se Vám článek líbil a budu se těšit zase příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat