pondělí 5. května 2014

Líčení

 Přeji krásné pondělí všem, dnešní článek bude opět líčení. Dnes jsem se pokusila o takový třpytivý look.
Jako první jsem nanesla bázy pod oční stíny. Já použila od Essence. Do vnitřního koutku a zhruha do poloviny víčka jsem nanesla bílý třpytivý stín
 Poté jsem použila zlatý pigment od Avonu - Color trend v odstínu Golden Vision, tento pigment mám už hrozně dlouho a byla to myslím nějaká limitka, takže už ho asi nemají. Pigment jsem nanesla na zbytek víčka a do ohybu oka. Vše jsem rozmazala chlupatým štětečkem do ztracena.

Pak jsem vzala tmavě šedý stín a nanesla jsem ho do vnějšího koutku oka a rozmazala.










Nakonec jsem vzala černou tužku na oči a orámovala celé oko. Poté jsem linku rozmazala plochým štětcem, aby nebyla příliš tvrdá.
Pod spodní černou linku jsem nanesla ještě trošku zlatého pigmentu. A dvě vrstvy řasenky od Essence.

Poté jsem ještě doladila pleť a obočí a bylo hotovo :)
Osobně se mi tento typ líčení moc líbí. A jak jste na tom vy také máte rádi třpytivé oči, nebo jste spíš na matné odstíny?
Děkuji za přečtení a budu se těšit příště :)


Žádné komentáře:

Okomentovat