středa 7. května 2014

FLER.CZ


Vítám Vás všechny u dnešního článku. Tento článek jsem se rozhodla věnovat serveru www.fler.cz. Konkrétně několika prodejcům, kteří mne zaujali svou neskutečnou šikovností a originalitou. Fler už znám docela dlouho, ale teprve až jsem tady začala prodávat své výrobky, prohlédla jsem si pořádně jeho obsah a nestačila se divit. Jsem opravdu nadšená z těchto ručně vyráběných výrobků.
Rozhodla jsem se představit Vám v tomto článku dva prodejce, kteří mne zaujali. A postupně budu přidávat další a další.


Prvním prodejcem je Pubba, která nabízí ručně malované botky, trika..... Je toho opravdu dost a její výrobky jsou opravdu nádherné. Navíc nabízí malovaní podle vlastního výběru.
Tady jsem si dovolila prezentovat jejích pár obrázků - odkaz naleznete vždy pod obrázkem.

http://www.fler.cz/zbozi/ohnive-4206466
Tyto botky jsou úplně luxusní, navíc originál, který jen tak nikdo nemá. Chjo škoda, že nenosím podpadky..... Na výběr má mnoho dalších, ale tyto mne uchvátili.

http://www.fler.cz/zbozi/s-botickami-modrymi-4797271
Jako druhé jsem vybrala její nádherné pánské tričko s malovanými botkami. Je super moc se mi líbí.
Tato uživatelka je naprosto skvělá a klobouk dolů před jejími výrobky. Já osobně jsem z nich nadšená.

Druhým dnešním prodejcem, kterého jsem si zamilovala je AMETYSTKA, která nabízí náušničky a přívěsky. Jsou to opravdu nádherné šperky. No posuďte sami, opět jsem si vypůjčila pár fotografií. A pod každou fotkou najdete odkaz.

http://www.fler.cz/zbozi/pecky-nausnice-4940644
Tyto náušničky jsou opravdu roztomilé, zamilovala jsem si je na první pohled. Jsou to pecičky a nemám slov jsou prostě luxusní.
http://www.fler.cz/zbozi/nausnice-visaci-4668338
Tyto náušničky jsou visací a jsou také moc krásné, jinak z nepřeberného množství zboží, které tato prodejkyně nabízí bylo opravdu těžké vybrat pouze dvoje naušnice.
http://www.fler.cz/zbozi/souprava-4834071
Jako poslední jsem vybrala soupravu šperků, tato je v barvě starobronzu. Je také nádherná.

Tak tyto originální výtvory těchto dvou prodávajících na fler.cz mne opravdu dostaly. Jste opravdu moc šikovné a já Vám držím palce a přeji mnoho nakupujících.
A co vy také rádi nakupujete na fleru? Máte nějakého oblíbeného prodejce, ze kterého jste nadšeni jako já z těchto. Klidně přidejte odkaz, ráda se podívám.

3 komentáře:

  1. ty pecičky se sovičkama jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Já osobně Fler miluji! Je to jednak ušlechtilý nápad a pak také velká zásoba inspirace pro nás domácí kutily. O:) Sice jsem si tam ještě nic nekoupila, ale chodím se pravidelně obdivovat šikovným českým ručičkám. :) www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na fleru ještě taky nenakupovala, ale tento týden se na to chystám :), prostě neodolám :)

      Vymazat