pátek 30. května 2014

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY

Vítám všechny u dnešního článku, dnes Vám napíšu pár slov k vypotřebovaným produktům za poslední dobu. Jedná se spíše o tělovou kosmetiku, kterou spotřebovávám o mnoho rychleji než tu pleťovou. Tak jdeme na to.

Prvním spotřebovaným produktem je sprchový gel od Fa Acai Berry
Má příjemnou vůni, měl by být hydratační. Já jelikož jsem zvyklá se po sprchování mazat krémem tak nevím jeslti byl nějak extra hydratační. Jinak dobře pěnil, měl takové krémové složení. Mám sprcháče od Fa docela ráda a určitě si ještě nějaký pořídím. Cena byla něco kolem 60,-.



Další produkt je opět sprcháč, který se objevil v květnových nákupech. Od značky Kneipp.
Tento sprchový balzám, jak píšou na obalu, má opravdu nááádhernou vůni. Je to maracuja s grapefruitem, prostě krásná svěží vůně. Sprcháč měl oranžovou barvu a jak to napsat, no prostě umýval dobře :). Je ho 200ml a kupovala jsem ho v Tetě ve výprodeji za 49,90 jinak běžná cena 99,90, což mi na sprcháč připadá dost a taky celkem rychle ubýval. Ale možná popřemýšlím o jeho další koupi, třeba v jiné vůni.

Další je lak na vlasy od Garnier - mega strong 05
Na obalu se uvádí, že by Vám po tomto laku měl Váš účes vydržet celý den dokonale pevný. No já teda nevím, ale na moje jemné vlasy nestačil. Možná mi i připadalo, že když jsem vlasy nenastříkala tímto lakem byla jsem na tom lépe. Vlasy byly splihlé a rozlítané, nic nedrželo tam, kde by mělo. Tento lak bych si určitě už nikdy víc nekoupila.

Další produkt na vlasy je tentokrát šampon Gliss kur - ultimate Volume



Jak už asi víte moje vlasy se z drogérkovou kosmetikou moc nemají rádi. Tento šampon mi tu ležel už docela dlouho a tak jsem si řekla, že když už ho mám tak ho spotřebuji. Na to, že je z drogerie, tak mi vlasy necuchal, objem teda nic moc, ale jinak jsem s ním byla docela spokojená. S klidným srdcem bych ho mohla i doporučit, není to sice žádný zázrak, ale není špatný.

Dalším šamponem je Avon narurals s brusinkou a medem

Tento šampon jsem dostala k vánocům. Začala bych asi s vůní, která je naprosto parádní. Vlasy trochu cuchal, ale nebyly po něm splihlé a docela i držely tvar. Takže za mě můžu doporučit.

A posledním vypotřebovaným produktem je micelární voda od značky Ziaja
Je to tato olivová. Musím říct, že odličovat se s ní nedalo. Řasenka opravdu nešla touto vodou odlíčit. Musela jsem hodně dřít a stejně se mi nepodařilo vše odlíčit. Na dočištění pleti byla fajn, ale mě prostě moc nesedla. Občas mívám na pleti červené skvrny a s touto micelárkou se mi to docela zhoršillo, takže bych si ji znovu nekoupila.

Tak a to by bylo pro dnešek všechno, přeji Vám krásný zbytek dne a budu se těšit u dalšího článku AHOJ :)

Žádné komentáře:

Okomentovat