středa 30. dubna 2014

Lakování

Přeji všem krásnou středu a dneska si budeme lakovat nehty :). Udělala jsem si dvoubarevné nehtíky a použila jsem k tomu - jako podlak a nadlak jsem použila lak, který byl v dubnovém ladyboxu a to od značky Alessandro Pro White Original (na fotce prostřední). Dále dva laky od Miss Sporty první zprava je růžový lak v odstínu 044 a jako druhý (zleva) fialový s třpytkami Oh my gem v odstínu 003 .

A teď už jak na to. Jako první jsem použila lak od značky Alessandro a nechala jsem zaschnout. Poté jsem nanela dvě vrstvy růžového laku Miss Sporty.
Potom přišel nařadu druhý lak od Miss Sporty a to fialový s třpytkami. Ten jsem nanesla pouze na jednu stranu nehtů.
No jako podle pravítka to nebylo, ale aspoň je to originální :D. Nakonec jsem nanesla opět lak od značky Alessandro.
Jinak omlouvám se za odřeniny na prsteníčku..
A tohle už je zaschlý výsledek. Doufám, že se Vám článek líbil a třeba i inspiroval. Mějte se krásně a zase nědky AHOJ :)


Žádné komentáře:

Okomentovat