pátek 25. dubna 2014

Přeji krásný pátek všem, dnes mi dorazil můj první ladybox. Abych nezůstala pouze u rozbalovacího článku, rozhodla jsem se, že za měsíc udělám takovou malou recenzičku na všechny produkty z tohoto ladyboxu. Takže se vrhnu na zkoušení a za měsíc uvidíme :).
A co v něm vlastně bylo?
Tak tady už máme obsah boxu. Docela mile mne překvapil. Je v něm 7 produktů, z toho jeden jsem měla jako bonus, protože zrovna ten den co jsem si box objednávala tak měli akci.
Prvním produktem je tělové máslo od značky Fennel je ho 200g a je to plné balení. Já mám variantu okurka a meloun a musím říct, že je to opravdu nádherná vůně. Okurka je v tom cítit opravdu minimálně, ale ten meloun je opravdu pecka :). Prostě miluji vůni MELOUNU!!!! Jinak konzistence se taková hutnější, při vyzkoušení na ruku mi přišlo, že se docela rychle vztřebalo. PC je 80,-

Dalšími produkty byly od slibované značky Skin79. A ano opravdu to jsou BB Creamy, sice cestovní balení (5g), ale zase jsou tam dva druhy takže super. Na obrázku první zleva je Snail Nutrition BB Cream - píší, že působí regeneračně a dodává hydrataci a je i proti vráskám. Tak vrásky sice zatím moc nemám, ale každopádně ho vyzkouším. Jinak cena za plné balení 40g je 595,- Druhým produktem je Silky Green BB Cream, který je vhodný především pro mastnou pleť, účinně ji zmatňuje a vyhlazuje a měl by také sjednocovat tón pleti. Tak je pro mne vhodnější, jelikož mám pleť smíšenou až mastnou tak se na něj moc těším. A PC za plné balení 40g je 595,-.
Dalším produktem je vzorek 7ml transparentního laku na nehty od značky Alessandro. Píší, že by měl působit proti zažloutnutí a zabarvení nehtů a měl by dodávat nehtům neodolatelný lesk. Vypadá to zajímavě a určitě ráda vyzkouším. Jinak cena za plné balení 10ml je 280,-.
Dalším produktem je zubní pasta Colgate Max White One Optic. Tato pasta by měla zubům dodat bělejší vzhled. Z pasty mám taky radost a ráda ji vyzkouším. Je to plné balení a pořídíte ho za 89,90.
Jako předposlední produkt je matná rtěnka od značky LASplash. Já mám odstín 07 cinnamon dolce barva je taková tmavá červená s kapkou fialové na rtech vypadá skvěle, ale na mě je až moc výrazná, takže ji využiji jen příležitostně. Ale první dojem je skvělý, lehce se nanáší a přijde mi, že moc nevysušuje, ale berte to z rezervou je to pouze první dojem :). Je to plné balení a cena je 299,-
A jako můj bonus, protože jsem měla štěstí a zrovna ten den co jsem ladybox objednávala, přidávali do něj tuto tyčinku proti akné. Je od značky Anatomicals. Ta průhledná strana je péče na den a ta bílá je noční péče tak uvidíme jak bude fungovat.

Byl to můj první ladybox a trošku jsem se bála, abych nebyla zklamaná. Ale nebyla, všechny produkty ráda vyzkouším a uvažuji o koupi příštího ladyboxu, ještě uvidím. Hodnotím ho kladně, není tam jediná věc, která by mne vyloženě zklamala. Možná kdybych měla najít alespoň jednu negativní věc (abych to zase moc nepřechválila :)) tak bych byla radši za jiný odstín té rtěnky.
A co mne potěšilo úplně nejvíc? Asi to tělové máslo, protože tělová  másla a krémy zbožňuji, navíc nádherně voní :). A samozřejmě také BB creamy od Skin79 ty už jsem chtěla zkusit dávno.
Jinak přeji krásný zbytek pátku a zase někdy u dalšího článku ahoj :)





1 komentář:

  1. Wow, tak to jsi chytla skvělý odstín té rtěnky, já bych ji brala hned! :) Někteří mají takové divné růžové odstíny a Ty takovou dokonalost :3
    A melounová varianta mazadla musí být taky božská!
    Nicca

    OdpovědětVymazat