sobota 29. března 2014

For Life & Madaga


Přeji krásný sluneční den všem, dnešní článek budou takové první dojmy na kosmetiku For life & Madaga. Je to asi měsíc, co jsem našla ve schránce tyto dva vzorečky: Mat control serum a denní hydroaktivní krém s žen-šenem. Byla jsem mile překvapená a těšila jsem se na vyzkoušení. Na stránkách www.forlife.cz, jsem se dočetla, že se jedná o českou firmu. Najdete zde mnoho výrobků péče o pleť, péče o tělo a vlasy, o ruce a nohy atd. Tato společnost má téměř všechny výrobky bez alergenů a snaží se nahrazovat původní syntetické oleje za přírodní oleje. 


Mat control serum mne docela zaujalo, protože mám smíšenou pleť používala jsem ho pouze na T-zónu. A musím říct, že opravdu funguje, nos, čelo i brada byli po celý den krásně matné a vůbec se neleskli. Nijak extra nevoní, je to taková krémová vůně. Plné balení tohoto séra stojí 604,-, ale teď ho mají v akci za 483,-. Není to úplně málo, ale opravdu funguje a pro mastnou pleť by mohl být super.
Druhým vzorečkem byl denní hydroaktivní krém s žen-šenem pro normální a smíšenou pleť. Musím říct, že tento krém mne opravdu nadchnul. Je hodně hutný a voní jako klasická nivea, což je pro mne super, protože mám ráda tuto vůni. Stačilo opravdu malé množství krému, takže tento malý vzoreček mi vystačil asi na pět použití. Plné balení 50ml stojí 323,-, což také není úplně málo, ale přemýšlím, že si ho pořídím. Anebo pořídím nějakoý jiný produkt.

O této společnosti jsem nikdy předtím neslyšela, což je docela škoda, protože jak se zdá, jejich výrobky jsou opravdu kvalitní. Ale jsou to jen moje první dojmy. Přeci jen pečující kosmetika se musí pořádně vyzkoušet, aby se o ní dala psát recenze.
A co vy máte nějaké zkušenosti s touto značkou?





Žádné komentáře:

Okomentovat