neděle 23. března 2014

NYC tři produkty


 Ahoj všichni, dnes bych se chtěla zaměřit na značku NYC, kterou najdete v drogeriích Rossman.Je to celkem dobře cenově dostupná značka, která se mě osobně zalíbila. A tak jsem si asi před měsícem, když měli v Rossmanu akci -25% na značku NYC, něco pořídila.
První věcí je BB cream 5v1 v odstínu 01 Light. Odstín je opravdu skvěle světlounký a sedí mi. Nicméně, já mám radši větší krytí a to BB creamy celkově moc nemají. Ale tento je opravdu velmi málo krycí, mohl by být vhodný pro někoho, kdo má hezkou pleť bez nějakých větších nedokonalostí. Hezky sjednotí barvu pleti, ale na zakrytí výraznějších nedokonalostí jako pupínky nebo červené skvrny prostě nemá. Výdrž taky ni  moc. Stál mě v té akci cca 70,-, ale podruhé už bych si ho asi nekoupila.

 Jako druhou věc jsem pořídila rtěnku v odstínu 437 Modern Love. Je to krásná růžová rtěnka, která je docela hezky pigmentovaná. Tato barva je taková zářivější pastelová růžová. Je hezky hydratační, takže na rtech nějak extra dlouho nevydrží. Koupila jsem ji asi za 60,- a klidně bych ji koupila znovu.
A nakonec tvářenka Cheek glow ODSTÍN 652 West side wine, je to taková hnědo-růžová barva a já jí v zimě úplně zbožňovala. Teď na jaro už mi přijde dost málo výrazná a přesídlím asi na nějakou zářivější barvičku, ale na zimu byla super. Jediná její nevýhoda je ta, že jde hodně špatně otvírat. Je třošku prášivější a pigmentace je spíš nižší, ale to mi u tvářenek zrovna moc nevadí. Stála kolem 80,- a koupila bych si ji určitě znovu. Jen je škoda, že u nás v Rossmanu měli asi jen čtyři odstíny a všechny takové tmavší barvy, tato z nich byla nejzářivější. Což je celkem škoda.

A co vy máte taky nějaké zkušenosti s touto značkou?











Žádné komentáře:

Okomentovat