pondělí 17. března 2014

Recenze

Make-up Caviar long stay od značky Dermacol

 

Zdravím všechny co zavítali na můj nový blog. Dnes budu psát recenzi na make-up od značky Dermacol. Tento make-up jsem si koupila, protože jsem na něj četla jen samou chválu od všech možných blogerek. A musím uznat, že chvála byla oprávněná. Jako první věc se mi líbí, že je to make-up zároveň s korektorem v jednom. Protože na cesty je to skvělá úspora místa. Navíc korektor má krásný odstín.

Jako druhá věc se mi hodně líbí balení samotného make-upu a špachtlička na nabírání. Což je fajn, někdo si stěžuje, že špachtlička je moc krátká a nedosáhne až na dno, ale tím bych si hlavu nelámala můžu přeci vzít jakýkoliv štětec, třeba na korektor a zbytek make-upu vydolovat.
Koupila jsem si odstín 1 Pale, protože jsem hodně světlý typ a v drogerii mám problém sehnat odstín, který by mi seděl. Tento je super. Konzistence maku-upu je taková hutnější. Krycí schopnost má velmi dobrou a výdrž je taky skvělá. Koupila jsem ho za 269,- v Rosmannu a byl v akci. Běžná cena se pohybuje myslím kolem 320,-, ale jistá si tím nejsem.
Jednu nevýhodu bych ale našla. Korektor, je fajn na zarudlá místa, ale po čase mi zalézal do vrásek okolo očí, což bylo docela nepříjemné. Jinak je to moje první zkušenost se značkou Dermacol, ani nevím proč jsem ji nikdy předtím nezkusila. Celkově hodnotím tento make-up jako skvělý. A co vy máte nějaké zkušenosti s tímto make-upem?

+ skvělá krycí schopnost
+ světlý odstín
+ výdrž
+ korektor a meke-up v jednom

- korektor po čase zalézá do vrásek


Žádné komentáře:

Okomentovat