úterý 29. dubna 2014

Nakupování  v dubnu 2014

Přeji krásné úterý všem, dnešní článek bude o nákupech za měsíc duben. V první části tohoto článku budu psát o kosmetice a v druhé o oblečení a botkách.

Kosmetika

  

Z kosmetiky toho zas až tolik nebylo, pořídila jsem něco od Mixy, kterou jsem chtěla už docela dlouho vyzkoušet. A když jsem nakupovala v Kauflandu, co nevidím měly tam stojan s Mixou a slevy jako blázen, takže jsem samozřejmě neodolala :). Jako další značku jsem chtěla zkusit UMU, která je poslední dobou docela populární. Tak jdeme na to.
Moje micelárka už je na dně, takže jsem chtěla zkusit zase nějakou jinou a když jsem viděla tuto za neuvěřitelných 60,- musela jsem ji mít. Je jí 200 ml a na obalu píšou, že je vhodná pro citlivou pleť náchylnou k podráždění, což je pro mne fajn.
Mixa BB Cream, abych pravdu řekla vůbec jsem si nevšimla, že je to BB Cream. Myslela jsem, že to je normální krém na obličej (to je tak když chvátám při nakupování :)). No nic tak ho alespoň vyzkouším, akorát nevím jak s tím odstínem, protože je docela tmavší.
Ale když jsem ho rozetřela, tak mi to nepřipadalo až tak hrozné, no uvidíme. Měl by být zklidňující a měl by působit proti zarudnutí pleti. Cena 100,-
Dalším produktem je Mixa 24h zklidňující hydratační krém, měl by zklidňovat a hydratovat pleť. Já osobně z něj žádnou parfemaci necítím, krém je takový spíše hutnější. Musím uznat, že když ho dám na pleť tak necítím vůbec nic (což je dobře), žádné svědění, pálení prostě nic :) Cena 80,-



Tak a vrháme se na dekorativku. První produkt je od značky UMA a je to rtěnka v odstínu 13 Marilyn Ma Rose a je to taková tmavší červená, z kapkou fialové
Na této fotce vypadá jako červená, ale ve skutečnosti je spíše tmavší a trošku dofialova. Odstín je super má příjemnou vůni a celkem dobře drží a ani nevysušuje. Cena byla kolem 60,-
Další v pořadí jsou papírky proti mastnotě, které jsem pořídila na základě kladné recenze od Lou, ze svět podle Lou. Papírky jsem chtěla pořídit už delší dobu a těchto je 100 kusů a jsou opravdu super. Cena byla kolem 40,-.
Štěteček na gelové linky, jsem doma ve sbírce ještě neměla a proto, když jsem viděla tento za 39,90 hned jsem po něm musela sáhnout. Je skvělý krásně ohebný a linka se s ním dělá skvěle.
A stejně jako štetec mi doma scházely i gelové oční linky. A protože na tyto od UMY byly dobré recenze a stojí asi kolem 70,- tak jsem neváhala a vzala si je.
Mám je v odstínu brown. A jsem s nimi mooc spokojená, krásně drží, skvěle se nanášejí, prostě jsou super :).

Poslední věc kterou jsem pořídila z dekorativky je tužka na obočí od Essence. V odstínu 04 blonde. Barva je pěkná dobře se mi s ní pracuje. Je to moje první tužka na obočí a vůbec nechápu jak jsem mohla vůbec vylést na ulici s neupraveným obočím. Opravdu to dodá celému líčení takový šmrmc, bych řekla. Cena kolem 40,-

Oblečení

A protože jsem včera byla v sekáči musím se Vám pochlubit s novými přírůstky v šatníku.
Koupila jsem tři trika. První s dlouhým rukávem takové tříbarevné s mírnou vodou značka C&A a je to úžasný materiál, krásně jemňoučký :). Prostřední basic tričko značky HM, které bude super neutrální kousek do mého šatníku, které si budu moct vzít téměř ke všemu. A poslední černé triko s tříčtvrtečními rukávy značka MNG (vůbec neznám) je také z krásně jemného materiálu a na ramenou má nabírané rukávy, je prostě super. A teď cena za jeden kus je neuvěřitelných 30,- :)
Dále jsem pořídila gumáky s kytičkama. Jsou super na takové to běžné lítání po zahrádce nebo na procházky. Kupovala jsem v jednom levném shopu u nás ve městě za 69,-
A jako už konečně poslední jsou tyto krásně modré balerínky, které měly v Kauflandu za 169,-.


Doufám, že se Vám článek líbil a budu se těšit zase příště :)






Žádné komentáře:

Okomentovat