pátek 30. ledna 2015

Spotřebováno

Přeji všem krásný páteční večer a dnes se podíváme na spotřebované produkty za poslední dobu. Musím se předem omluvit, ale obal od jednoho produktu, který bych Vám chtěla ukázat, jsem bohužel vyhodila. Tak jsem alespoň stáhla fotku z internetu, protože by byla škoda, kdybych Vám neřekla o tak skvělém produktu. No nic tak už se na to pojďme podívat.



1) Sprchový gel

 
Tento sprcháč byl krémové konzistence, docela hezky hydratoval. Je s vůní švestky a květu sakury, tato vůně mi musím říct, moc nesedla. Byla hodně intenzivní a ze začátku se mi to líbilo, ale po nějaké době mi to začalo vadit. Takže sprcháč bych si koupila určitě znovu, ale s jinou parfemací. Stál něco kolem 50ti korun, kupovala jsem ho někde v akci a je ho 250ml.
 
 

2) Sůl do koupele
 

Tato sůl je od značky Faroe a kupovala jsem ji myslím v Kauflandu asi za 25,-. Sůl pochází ze solných mlýnů z Olomouce. Nikde jsem se nedočetla co je to za vůní, ale nevoněla špatně, lehce zabarvila vodu dožluta. Mám ještě jednu myslím, že modrou, tak uvidím jaká bude. Za mě určitě stojí za vyzkoušení.

3) Balea sprchový gel

Tento sprcháč z limitky s vůní vanilky a pomeranče mě moc neuchvátil. Vůně celkem pěkná, ale na mě málo vanilková. Já vanilku zbožňuji a v tomto sprcháči je cítit velmi málo, já tam spíš cítím asi ten pomeranč nebo co to je. Jinak jako většina sprchových gelů od Baley je tekutější a méně pění. Nic méně sprchování s ním nebylo až tak špatné, ještě mám ten druhý v bílém obalu a ten mi voní mnohem víc, tak uvidím. Cena byla 29,90 za 300ml.

4) Missha čistící pěna
 
Tuto pěnu jsem měla v Missha boxu a hezky voněla po jahodách. Psala jsem na ni recenzi, můžete se mrknout TADY.
 
 
5) Bioderma hydrabio riche
Tento pleťový krém je vhodný pro dehydratovanou pokožku. Byl skvělý lehká konzistence a pleť po něm byla hladká. Rychle se vstřebával. Chystám na něj recenzi, takže více se dozvíte tam.

6) Schwarzkopf professional - keratinová maska pro blond vlasy, cestovní balení

 
 
Tato maska byla v Ladyboxu a vůbec nebyla špatná. Hezky se po ní rozčesávaly vlasy, příjemně voněla. Lehce vlasy regenerovala, ale přitom je nijak zvlášť nezatěžovala.
 
7) Yves Rocher - šampon na mastné vlasy

Tak obal od tohoto šamponu jsem bohužel vyhodila, ale musím Vám prostě o něm něco říct, protože je skvělý. Hezky voní jako kopřiva, měl by být bez parabenů. Mně se vlasy mastí opravdu hodně, myji si je každý den. Sice mi tento šampon neprodloužil dobu mezi mytím, ale zato vlasy umyté s ním byly hezky objemné, vůbec je nezatěžoval. Myslím, že za 89,- je naprosto skvělý a já si pro něj určitě ještě zajdu.

No a to by bylo ze spotřebovaných produktů všechno. Díky za přečtení a budu se těšit zase někdy příště :)


Žádné komentáře:

Okomentovat