sobota 17. ledna 2015

Nákupy a novinky - Cosmetics4you.cz, Rossman, Ebay..


Přeji krásný sobotní večer, dnešní článek bude o nákupech, které jsem za poslední dobu spáchala. Budou to kosmeticko-bižuterní nákupy. A příští týden jdu do sekáče, takže se s Vámi podělím o svůj nákup, protože je výprodej vše za 10,- a to se nakupuje samo :) Ale teď už se pojďme podívat, co jsem si koupila.



Nákup z eshopu www.cosmetics4you.cz

První je moje vytoužená paletka Sleek Oh so special, která je opravdu nádherná. Celkem obsahuje 12 stínů z toho 7 matných a 5 třpytivých. Pigmentace je skvělá.

Stíny jsou máslové konzistence a matné stíny trochu práší, ale není to nic tragického a klidně jim to odpustím. Kupovala jsem v akci za 249,- myslím.

 Dalším produktem je rtěnka Milani, kterou přiznám se jsem ještě nezkoušela. Mám odstín 08 Ruby Valentine. Je to krásná červená barvička s nádechem řekla bych do modra. Stála mě něco kolem 100,- a byla také v akci.

Nákup v Rossmanu
Jak už asi víte v Rossmanu probíhá výprodej Essence a já tam ulovila pár věcí za 34,90.
 

Mým největším úlovkem ve výprodeji byla tato paletka All about paradise, která obsahuje 6 třpytivých stínů. Tahle paletka mě opravdu překvapila, stíny mají hezkou máslovou konzistenci, jsou teda prášivé.

Pigmentace je na ruce skvělá, na oko jsem zkoušela jenom ten oranžový stín a musím říct, že nic moc. Musím ji ještě pořádně prověřit a pak Vám o ní řeknu něco víc.

Dalším úlovkem je tato řasenka The Lash curler. Řasenka má obyčený kartáček a taky ji musím odzkoušet. Můj první dojem je, že sice si s ní udělám hezké řasy, ale trvá mi to věčnost. Je potřeba více vrstev pokud chcete výraznější řasy. Jinak mi moje chudinky ani nenatočila. Nevím nevím, bude to chtít víc času.





Třetím a posledním úlovkem ve výprodeji, je tento lak na nehty. Jsou to spíš takové třpytivé růžové a stříbrné čárečky. Tento lak musím pochválit, mám ho na nehtech společně s Avon Gel finish lakem už čtvrtý den a jo už mám asi na dvou místech mírně oloupaný lak, ale čtyři dny je na mě fakt výkon :) Navíc vypadá moc hezky.

Poslední věcí z Rossmana je tento dvoufázový odličovač od Garnier. Řekla bych, že nemá žádnou parfemaci, nebo já ji necítím :) Zatím mi odlíčil všechno, ale voděodolný make-up jsem s ním ještě odlíčit nezkoušela. Stál něco kolem 90ti korun.

Nákup v DMku
Do DMka jsem zaběhla jen tak na rychlo a odnesla jsem si konečně moje první Color Tattoo v odstínu On and on bronze. Zatím jsem je moc nevyzkoušela, ale pigmentace je boží.

 Takže zaběhnu časem určitě pro další odstíny. Minimálně ten růžový musím mít. Stály asi 149,-

Nákup na Ebay

 Nad tímto náhrdelníkem jsem se rozplývala hodně dlouho a konečně je můj. Opravdu je moc krásný a teď ho nosím pořád. Já ho koupila v aukci za 75,-
http://www.ebay.com/itm/371206155488?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Další dvě vyhrané aukce a moje kočičkové naušničky, myslela jsem, že budou o něco větší, ale nevadí. Jelikož mám dvoje stejně, možná se jedny objevý v nějaké giweavay, uvidíme :)
http://www.ebay.com/itm/331399689534?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/331401418726?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT





Další naušnice, ach jo vůbec mi nešli vyfotit, ve skutečnosti jsou mnohem hezčí a od té doby co přišli snad ani jiné nenosím. Byla to taková náhodně vyhraná aukce.
http://www.ebay.com/itm/171587017790?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Tak a úplně poslední novinkou, kterou mi zaslala opět Bioderma je jejich Hydrabio sérum.




Toto sérum testuji už několik měsíců, protože jsem si ho vytočila v kole štěstí na facebooku. A musím říct, že je opravdu skvělé. Ale víc se dozvíte v plánované recenzi. No a protože mi Bioderma dopřála další dvě tyto séra a jedno další jsem vyhrála za článek Moje léto na Blogerkách, takže se mi doma sešli rovnou čtyři, dobře to jedno už mám skoro vypotřebované. Tak jsem se rozhodla, že si jedno ponechám. No a  na ty dvě zbylé (ježiši to jsou počty :)) se můžete těšit v soutěži, která bude zanedlouho. Prvně bych totiž chtěla napsat tu recenzi, aby jste věděli do čeho jdete :)

No a to by bylo pro dnešní článek úplně všechno, kdo dočetl až dokonce, toho chválím :) A připomínám, že se můžete ještě do zítřka do půlnoci zapojit do Giweavay TADY.
Přeji krásný zbytek dne a mějte se moc hezky. Doufám, že se brzy uvidíme AHOJ :)


2 komentáře:

  1. Paletka od Essence vypadá teda božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nákupem bronzového Color Tattoo rozhodně nebudeš litovat. Své mám už přes rok a používám je vážně často. Lehce se s nimi manipuluje a skvěle drží. Mám i ty růžové, ale ty tak dlouho nedrží. Jinak v Essence výprodeji jsem koupila třpytivé laky, ty mají fakt super, navíc za 35 Kč nešlo odolat.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat