úterý 27. ledna 2015

RECENZE: BIODERMA hydrabio sérum + Giweavay

Ahojky všichni, vítám Vás u dnešní recenze na Bioderma sérum, které jsem si vytočila v létě v soutěži na facebooku. Na začátek musím říct, že to byl můj první produkt od Biodermy a rozhodně není posledním, protože mě moc mile překvapil.
Takže, začala bych asi tím, co toto sérum slibuje na obalu. Mělo by intenzivně hydratovat, zjemňovat a rozjasňovat pleť. A je tedy určeno na silně dehydratovanou pokožku.

Sérum je průhledné a velmi lehoučké konzistence.

Stačí ho opravdu maličko, já dávám dvě pumpičky, každý večer a myslím, že to bohatě stačí, možná by jste si vystačili i s jedním pumpnutím. Já mám, ale prostě radši, když produkt na pokožce opravdu cítím, takže dávám dvě. Musím říct, že než jsem začala sérum používat, hodně se mi dělali pod lícními kostmi suché flíčky a nechtěli za žádnou cenu zmizet. Tak jsem se radovala, že toto sérum by mi konečně mohlo pomoct. A taky, že pomohlo, ze začátku jsem ho používala ráno i večer a asi po 14ti dnech bylo po suchých místech. Tak jsem ho začala používat pouze večer a jsem maximálně spokojená. Takže co se týče hydratace palec nahoru.

Co se týče zjemňujícího účinku, tak s tím musím taky souhlasit. Když si nanesu toto sérum, tak se hodně rychle vstřebá a pleť je po něm jako dětská prdelka :)
Že by nějak rozjasňovalo, toho jsem si nevšimla.

Nic méně toto sérum mě opravdu přesvědčilo o kvalitě produktů Bioderma. No a protože bylo zastoupení Biodermy tak hodné, tak jsem mohla vyzkoušet i krém Hydrabio Riche a čistící pěnu, které jsou také skvělé ale o těch už někdy jindy.

GIWEAVAY
Jak už jsem psala v minulém článku, tak se mi sešly doma tyto séra celkem tři (zaslala mi je Bioderma). No a tak jsem se rozhodla, že si o dvě balení tohoto séra zasoutěžíme.

PRAVIDLA SOUTĚŽE:
1) Odebírat můj blog přes GFC
2) Napsat do komentářů přezdívku, pod kterou mě sledujete a svůj kontaktní e-mail
3) Být z České nebo Slovenké republiky

Výherci budou dva a losovat budu buď lístečkovou metodou, nebo přes random.org
Giweavay ukončím v neděli 8.2.2015 o půlnoci.

Držím Vám palce, protože tento produkt za to opravdu stojí. Přeji krásný zbytek dne a zase někdy AHOJ.

7 komentářů:

  1. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. GFC : Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Anna Vágnerová
    anna,vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, blog sleduji jako Kudrlinka :-)

    Minion2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Používám krém z této řady a jsem s ním moc spokojená, ráda bych vyzkoušela i sérum, tak třeba se na mě usměje štěstí... ;)
    Sleduji přes gfc jako Hanďa
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat