pátek 2. ledna 2015

RECENZE: Missha čistící pěna s jahodami

 Přeji krásný pátek všem a zároveň Vás vítám s prvním článkem roku 2015. Doufám, že jste příchod nového roku oslavili jak se patří. Já tedy určitě, měli jsme doma oslavu s kamarády a bylo to docela velké :) Už dost řečí a vrhneme se na recenzi. Dnešní článek bude o produktu značky Missha a to o čistící pěně s jahodami, kterou jsem našla v posledním Misshaboxu.

Protože mám pěnu už skoro vypotřebovanou, tak jsem usoudila, že už je čas na recenzi. Pěna příjemně voní po jahodách. Má velmi jemno konzistenci s takovým jakoby saténovým leskem. 


 
Já ji používám ve sprše a vždy do navlhčených rukou vymáčknu trochu pěny a rozetřu ve dlaních a až potom nanáším na obličej a čistím. Musím se však vyhnout oblasti očí, protože to neuvěřitelně pálí. Jinak na pleti je příjemná a po smytí vodou je pleť hezky jemná na dotek. Já potom ještě dočišťuji pleťovou vodou, ale musím říct, že na tamponku nebývá moc nečistot, když předtím vyčistím pleť touto pěnou. Pěny je 172ml a cena je 168,- a koupit můžete TADY.

Tato čistící pěna je fajn opravdu dobře odstraní nečistoty z pleti a je velmi příjemná jak konzistencí tak parfemací. Takže bych ji mohla klidně doporučit, akorát si dejte pozor na oblast v okolí očí, tam mě osobně hodně pálí. A co vy vyzkoušeli jste tuto pěnu? Nebo na ni máte zálusk?

Žádné komentáře:

Okomentovat