čtvrtek 5. února 2015

RECENZE: Bioderma hydrabio Riche

Přeji krásný čtvrteční podvečer všem, venku máme pěknou zimu, ale pohled z okna stojí za to. U nás pořád sníh vydržel a všude máme hezky bílo. I když na mě skočil nějaký bacil a ležím doma s chřipkou už třetí den, můžu Vám říct, že už mě to nicnedělání nebaví a radši bych zase pádila do práce.
Dnešní článek bude věnovaný pleťovému krému od Biodermy, který jsem dostala k recenzi.



Je to hydratační pleťový krém, který je určený pro silně dehydratovanou pokožku. Na to, že krém je takové hutnější bílé konzistence, se docela rychle vstřebává. Já ho ze začátku používala ráno i večer. Večer společně se sérem hydrabio. Pleť hezky zjemní a nedělali se mi po něm žádné červené flíčky nebo nějaké skvrny. Já mám pleť smíšenou na tvářích hodně suchou a T-zonu mám naopak celkem mastnou, hlavně nos. Po tomto krému se mi pleť nemastila, ale ani nevysušovala. Po delším používání jsem měla pocit, že se mi přes den nos trochu mastil. Teď už mám druhé balení tohoto krému a zjistila jsem, že na den ho budu používat pouze na tváře a na T-zónu používám zmatňující krém a zatím mi to takhle  vyhovuje.


 
 
Krému je 40ml a seženete ho v lékárnách dá se sehnat i na e-shopech, třeba na lékárna.cz konkrétně TADY stojí 462,-. Je to sice dražší záležitost, ale já bych ho i přesto mohla doporučit, hlavně těm, kdo trpíte na suché flíčky na tváři. Těch mě to opravdu zbavilo a alespoň zatím se nevrátili. Uvidím jak to bude vypadat až přestanu krém používat. Co se týče parfemace, je to taková velmi jemná krémová vůně, pro mě moc příjemná.
 
Ještě připomínám, že se do neděle můžete zúčastnit soutěže o Biodermí hydrabio sérum. Stačí kliknout ZDE.
Děkuji za přečtení a budu se těšit zase někdy příště AHOJ :)

2 komentáře:

  1. Také ho teď používám a jsem s ním velmi spokojená. Mám také smíšenou pleť a na tvářích suchou. Zbavil mě suchých míst na tvářích u nosu. Je super.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat