sobota 20. září 2014

RECENZE - Štětce z Ebay

Přeji krásnou sobotu všem, dnes to bude recenze na štetce z Ebay. Tyto štetce jsem koupila asi za 145,- s poštovným zdarma. Prodejce u kterého jsem je kupovala už je neprodává, ale našla jsem Vám podobný odkaz TADY. Já jsem koupila jenom sadu 4 štětců, i když většinou na ebayi najdete sadu 6ti až 8mi. Ale mně se zdálo, že ty menší štetce mi budou docela na nic. Navíc jsem četla, že na oči jsou moc velké a na korektor jsou pro mě zbytečné, protože já korektor zapracovávám prsty. Tyto štetce mám doma asi 3 měsíce. Tak a jdeme se podívat na jednotlivé štětce.





















Prvním štetcem je tento do špičky. Já jsem ho začala používat na bronzer a nanáší se mi s ním skvěle. Myslím, že by se dal použít i na korektor, třeba pod oči. Tento štetec je nejhustčí ze všech, je opravdu kvalitně vyrobený. Při praní mi zatím nevypadla jediná štětina, rukojeť drží jako přibitá. Za mě ho určitě můžu doporučit, používám ho skoro každý den.




















Další štetec je skosený, který používám na tvářenku. Je neuvěřitelně jemňoučký a používám ho každý den. Myla jsem ho už hodněkrát a nevypadla ani štětina a rukojeť je také v pořádku.
Nevím jestli tu hustotu na fotce vydíte, ale je opravdu hodně hustý. Já jsem s ním opravdu spokojená a můžu ho doporučit.


















Další štětec použvám na make-up, který se s ním zapracovává skvěle. Můžu ho srovnat se štetcem Petralovelyhair. Musím říct, že ten od Peti mi vyhovuje o něco víc, má kratší štětiny a je hustší. Tento má sice štětiny delší, ale zato jemnější a nemám s ním problém. Ani u jednoho nevypadávají štětiny a to už jsem je myla opravdu dostkrát. S klidným svědomým můžu doporučit oba dva, ale ten Péti je za mě lepší.





















Tak a poslední štetec je tento zakulacený, který já osobně používám také na make-up. Stejný mám opět i od Peti a v tomhle případě musím říct, že nevidím rozdíl. Podle mě jsou to hodně podobné štětce oba dva velmi kvalitní a husté. Ten Peti je možná o maličko hustší, ale ne o moc. Zase oba dva jsem myla mnohokrát a žádný problém s nima nemám. Za mě doporučuji oba dva.


Tak a to by bylo z mých štetců všechno, ještě jsem akorát zapomněla zmínit, že do těchto modrých štětců jsem se zamilovala. Mají krásné provedení a vypadají opravdu stejně jako na fotkách od prodejce, které už bohužel nemám. Myslím si ale, že za 145,- jsou tyto 4 štětce naprosto luxusní. Pro moje každodenní použití ideální.
A co vy taky máte nějaké štětce z Ebay? Jak jste s nima spokojené? Klidně mi napište, ráda se inspiruji.

Tak to by bylo opravdu vše a zase příště AHOJ :)

Žádné komentáře:

Okomentovat