sobota 13. září 2014

Lakování s Avonem


 Ahoj všichni, dnešní článek bude lakovací. A dneska se podíváme na dva fešáky od Avonu. Laky od Avonu mám celkově docela ráda, mají hezký výběr barev. Obaly jsou klasicky skleněné, jsou sice větší než třeba laky od Miss Sporty, ale jejich design se mi líbý. Pro srovnání laky od Avonu mají 10ml a Miss sporty má 7ml.



Prvním lakem je Avon gel finish, já mám odstín P806 je to krásná světlonce růžová barva se stříbrnými třpytkami.Vydržel mi asi 5 dní, což je u mě super, ale je fakt, že ten pátý den byl už opravdu hodně oloupaný. Nic méně výdrž je super a plánuji koupit i další odstíny. Jinak hezky kryje i v první vrstvě, ale já stejně nanesla dvě a vypadal suprově.
Lak je krásně lesklý a přijde mi, že rychle zasychá. Stál mě kolem 70ti korun a koupila jsem ho v nějaké slevě.

Druhým lakem je Avon nailwear pro+ v odstínu Sea breeze. Je to krásná zeleno-modrá barvička a na nehtech se mi moc líbý. Po zaschnutí je lesklý, ale chce to top coat, protože bez něho je lak oloupaný během jednoho dne, alespoň u mě. Ale s vrchní vrstvou laky vydrží až 3dny, což je za mně takový průměr a většina laků mi vydrží tak 2-3dny. Kryje už v první vrstvě.
y

Lak zasychá docela dlouho, ale barva je moc hezká a koupila bych si ho klidně znovu. Stál něco kolem 60ti korun a také to byla nějaká akce.

Tak to by byly moje dva nové láčky a musím říct, že jsem si je docela oblíbila.
Klidně mi napište jestli některý z laků máte a jak jste s ním spokojené. Nebo jestli se Vám třeba líbí?
Mějte krásný zbytek dne a zase příště AHOJ :)

1 komentář: