pondělí 8. září 2014

Nákupy srpen 2014

Ahojky krásky, vítám Vás u dnešního nakupovacího článku. Dnes to bude o tom co jsem si pořídila v měsíci srpnu a moje první dojmy na tyto produkty. Tak jdeme hned na to.

1) Štetce Elf

 Tak tyto štětce jsem pořídila na webu shopmissa.com, když se dělala hromadná objednávka na facebooku. Jeden mě vyšel na 20,-. Tyto štětce jsem ještě nestihla vyzkoušet, ale vypadají skvěle. První (na obrázku první zleva) se jmenuje Blending Eye brush, je to klasický štětec na rozmazávání stínů. Má sice kratší štětiny, než ty co mám já, ale nevadí. Žádné štětiny z něj nevypadávají, takže super :)
Druhý štětec je Eyeliner brush a měl by teda být na linky, no nejsem si úplně jistá, jestli s ním linky zvládnu, protože je docela silný, ale na nanesení stínu na spodní víčko, myslím, že bude ideální.



2) Elf báze pod oční stíny


Toto je už můj druhý primer od Elfu, první mám v odstínu Champagne a tento je v odstínu Sheer. Stál mě 20,- a je opět z shopmissa.com. Tento odstín jsem si chtěla koupit už na výprodeji u Elfu, ale měli ho už vyprodaný. A tady za stejnou cenu ho měli skladem, takže jsem neváhala. Jinak je fajn, ale musím říct, že ten odstín Champagne mi přijde o něco lepší. Ale uvidím až ho vyzkouším víc, tohle je zatím jen první dojem.

3) E-style oční stíny


Tyto oční stíny jsem kupovala na dekorativka.cz, stály něco kolem 60ti korun a jsou jedním slovem úžasné. Mám odstín 05 Amazing Violet a je to nádherná temná fialová, přesně taková, co v mojí sbírce zatím chyběla. Stíny mi skvěle drží, samozřejmě s bází. Jsou opravdu skvěle pigmentované a mají v sobě hezký shimmer. Moc se mi líbí a plánuji ještě od této značky něco pořídit.

4) Cien Lesk na rty 


Tento lesk z Lidlu má melounovou příchuť a je jednoduše skvělá. Lesk je mírně zabarvený do růžova, ale na rtech se tváří spíš jako bezbarvý lesk. Není zas až tak lepivý, jako některé jiné lesky co mám. Stál myslím, že 29,90, takže za tu cenu super produkt.

5) Lesk na rty od Avonu


Mám ho v odstínu Tickled Pink a je to taková tmavší růžová barvička. Obsahuje zlaté třpytky a je poměrně lepivější než ten od Cienu. Stál mě kolem 70ti korun a byl to nějaký výprodej. Já jelikož třpytky v lescích moc nemusím tak bych si ho znovu asi nepořídila.

6) Maybelline rtěnka


Tuto rtěnku jsem koupila v drogerii DM asi před týdnem a měli na ni akci za 69,90, takže super cena. Sice odstíny byly dost přebrané, ale já si i tak jednu vybrala :). A to odstín 720 Mocha muse a je to taková nude barva, která je trošičku dorůžova.
Rtěnka je to hydratační a moc dlouho mi nevydrží, ale koupila bych si ji znovu, protože ta barva je opravdu nádherná.

7) Avon fixační sprej na make-up

Musím se přiznat, že tento sprej doma mám už nějakou dobu, jen jsem Vám o něm zapomněla napsat. Takže tento sprej stál 119,- v nějaké slevě. Je super, připadá mi, že opravdu výdrž make-upu o něco prodlouží. Ale zatím je to jen první dojem moc jsem ho ještě nepoužívala.

8) Avon Gel finish lak na nehty

Mám ho v odstínu P806 a je to jemňoučká růžová barva. Moc se mi líbí, kryje ve dvou vrstvách a výdržel mi 4 dny na nehtech, což je ma moje nehty docela výkon. Ale je fakt, že po těch 4 dnech byl dost ošoupaný. Ale barva pěkná i výdrž celkem solidní takže proč ne. Cena byla kolem 80ti korun, také v nějaké slevě.

9) Avon lak na nehty

Tak tento lak jsem zatím ještě nezkoušela, ale je to pěkná mint barvička (fotka je spíš do modra, ale ve skutečnosti je barva mint). Je to odstín See breeze a stál mě něco kolem 60ti korun.

10) Řasenka SHE False lash


Tuto řasenku jsem kupovala stejně jako tu rtěnku od Maybelline v DMku asi před týdnem. A měli ji tam slevněnou na 39,90 a já jsem potřebovala řasenku, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. Měli to tam docela vybrané a černou měli už jen tuto. Má takový zahnutý kartáček, který zrovna nemusím, ale řekla jsem si, že kdo se bojí nesmí do lesa a že ji vyzkouším.

Byla jsem mile překvapená, dělá mi hezký objem na řasách a musím dávat pozor, protože když nanesu více vrstev tak dost slepuje. Za tu cenu jsem s ní spokojená, ale je to pouze první dojem takže ještě uvidím jak to s ní půjde dál.

Tak a to by byly všechny produkty z dekorativní kosmetiky. Jak už jsem psala účastnila jsem se hromadné objednávky z shopmissa.com a pořídila jsem si dva náhrdelníky.


Prvním z nich je tento se dvěma kuličkama. Prvně jsem z něho měla smíšené pocity, ale nakonec se mi docela líbí a za 1 dolar co bych chtěla.

Druhým je tento perlový s knírkem. Knírky už jsou za zenitem, ale mně se prostě tenhle náhrdelník líbil, takže jsem ho objednala a mám z něj radost.

Tak to byly všechny moje nákupy za srpen, doufám, že se Vám článek líbil a zase příště AHOJ :)


Žádné komentáře:

Okomentovat