sobota 30. srpna 2014

Ladybox - sprpen 2014

Vítám všechny u dnešního článku, který bude rozbalovací. A to konkrétně rozbalování Ladyboxu. Docela jsem váhala, jestli krabičku objednám a nakonec jsem ráda, že ji mám. Tak se jdeme podívat co v ní vlastně bylo?

Tak začala bych asi krabičkou, která se opravdu hodně povedla, víčko má žluté s motivem slunce a samotná krabička je s motivem vln.
Tak a jdeme na obsah :)
Ladybox lákal na 5 plných produktů, což dodržel.



1) Anatomicals sprchový gel

Největším balením tohoto boxu byl tento sprchový gel. Já dostala růžový s vůní růže a musím říct, že voní nádherně a už se na něj těším až ho vyzkouším. Je ho 250ml a prodejní cena je 119,-

2) Calypso demake-up odličovací houbičky

Houbičky na odličování jsem ještě nezkoušela a ráda je zkusím. Balení stojí 26,90 a lze koupit v drogériích a supermarketech.

3) Paese lak na nehty


Lak mě moc potěšil dostala jsem odstín 183, což je krásná růžovo-fialová barvička. A přesně tyto barvy laků miluji, takže super.
Na fotce vypadá světleji než ve skutečnosti. Jinak je ho 9ml a stojí 75,-. Můžete ho koupit na www.ladybox.cz.

4) Keims regenerační balzám na rty

Tak tento balzám mě opravdu nepotěšil, jeho vůně mi vůbec nesedla a opravdu ho na rtech nesnesu. Kdyby jinak voněl, možná by byl super, protože se mi zdálo, že dobře hydratuje, ale tu vůni jsem nesnesla a musela jsem balzám ze rtů setřít. Navíc ke všemu mi přišel rozbitý.
Jak vidíte na fotce tak vrchní díl je rozlepený :( Až tolik by mi to nevadilo, dalo by se to nanášet štětcem třeba, ale opravdu tento balzám není pro mě. Prodejní cena je 199,- a je ho 10ml a koupíte ho na stránkách ladyboxu.

5) Jordana linky se štetečkem

Dostala jsem modré a jsem ze ně moc ráda, vypadají parádně.
Moc hezky se na světle jakoby lesknou. Zkoušela jsem je zatím jen na ruce a zkoušela je setřít a vypadá to, že budou držet skvěle. Opravdu hezká barvička mám z nich radost :). Prodejní cena je pouhých 59,- a je jich 4,5ml. Koupíte na www.jordanacosmetics.eu

6) Mixa testovací balíček

Jako bonus byly tyto tři vzorečky od Mixy. S Mixou mám dobré zkušenosti a co jsem zatím vyzkoušela tak mi sedlo. Takže z vzorečků mám radost.
Největším vzorkem je regenerační tělové mléko, další zklidňující krém proti začervenání a poslední 24h vyživující krém proti vysušování pleti.

No a nakonec tam ještě přihodili slevičku 10% na Dara bags, kterou nevím jestli využiji. Ale spíš ne, takže kdyby jste měl někdo zájem pošlu vám ten slevový kód.

No a to by bylo k srpnovému Ladyboxu všechno, já jsem spokojená až na ten balzám. Za mě je box povedený a produkty ráda vyzkouším a za měsíc dám vědět jak u mě obstály. Mějte krásný zbytek dne a zase někdy AHOJ :)









3 komentáře:

  1. Škoda toho balzámu, na to, že by měl být celkem kvalitní.. :( Jinak se mi líbí lak na nehty a určitě doporučuji houbičky Calypso. Krásně vyčistí pleť.

    Hezký den, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj na kosmetiku Keims jsem se těšila a nakonec to bylo velké zklamaní. No a na houbičky se moc těším :)

      Vymazat
  2. Linky vypadají skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat