středa 27. srpna 2014

Moje léto

Moje oblíbené produkty na léto

Ahojky všichni, rozhodla jsem se, že se zapojím do výzvy, kterou pořádá portál www.blogerky.cz a pro tento portál je také článek vytvořen. Tato výzva spočívá v napsání článku a soutěží se o sérum Hydrabio. Já toto sérum doma mám jak jste mohli vidět v mém předchozím článku. A musím ho vychválit do nebes, protože je opravdu úžasné :). Tak a teď už přejdu k tématu tohoto článku, rozhodla jsem se Vám ukázat moje nejoblíbenější produkty, které používám v létě. Tak jdeme na to.

1) Krém nebo sérum?

Tak za mě určitě v tuhle chvíli sérum a to toto od Biodermy. Na začátku léta moje pleť tak trochu protestovala a byla hodně dehydrovaná. Normálně mám pleť smíšenou až mastnou, ale opravdu se mi udělalo dost suchých míst a mně nezbylo nic jiného než pořádně hydratovat. Nic moc mi nepomohlo až se ke mně dostalo toto sérum. Je prostě super a ušetřilo mi hodně práce. Opravdu po třech dnech používání ráno i večer se mi pleť o dost zlepšila a suchá místa už nebyla moc vidět. A myslím si, že toto sérum není rozhodně poslední produktem od Biodermy, který jsem vyzkoušela. Určitě budu uvažovat i o dalších. Třeba micelárka mě dost láká. Sérum i ostatní produkty můžete koupit na www.bioderma.cz.



2) Tyčinka proti akné
Akné a já to je taková neruzlučná dvojka :). No a je jasné, že bez tyčinky se neobejdu. Oblíbila jsem si tuhle od Anatomicals, kterou jsem dostala v Ladyboxu, takže nevím kolik stojí. Ale každopádně jsem s ní maximálně spokojená, pupínek hezky vysuší a urychlí jeho hojení.

3) Micelární voda

Teď zrovna používám od Garnier a je super. Nemám k ní žádnou výtku, hezky odlíčí a neštípe v očích. Na voděodolné produkty nestačí, ale to jí nemám za zlé, protože žádná micelárka mi snad voděodolné produkty neodlíčila. Je jí 400ml (takže mega balení) a stojí kolem 170,-, ale dá se sehnat i v akci. Já ji myslím pořizovala za nějakých 120,-

4) Suchý šampon

Bez suchého šamponu se v létě neobejdu vůbec. Hodně ráda nosím rozpuštěné vlasy a znáte to, kdo by se na čele nespotil. No a vždycky se mi samozřejmě začnou mastit vlasy kolem ofiny. A když mám pocit, že už se začínají mastit tak šáhnu po tomto suchém šamponu od Alpy, má 30g a stojí něco kolem 40ti korun. Tento šampon mi vyhovuje víc než ty v tom "stříkacím" balení. Doufám, že víte co tím chci říct :)



Tak a to už byly všechny moje oblíbené produkty, které používám v létě. Ještě bych Vám chtěla říct, že pokud vyhraji toto sérum, můžete se těšit na soutěž o něj. Protože proč já bych měla mít dvě?
Jinak se mějte moc krásně a zase někdy AHOJ :)




Žádné komentáře:

Okomentovat