sobota 16. srpna 2014

Nákupy na elfkosmetika.cz + recenze


Přeji krásnou sobotu všem, dnes mám pro Vás článek o nákupech na elfkosmetika.cz. Jak asi víte nedávno tady probíhal výprodej a já jelikož od této značky ještě nic neměla tak jsem musela něco objednat. Protože je to už nejaký ten čas tak jsem stihla všechny produkty vyzkoušet a napíšu Vám rovnou takovou recenzičku. Začnu od těch nejlepších až po ty nejhorší produkty, zase je to můj názor a neříkám, že to tak musejí mít všichni. Tak pojďme na to.

1) Báze pod oční stíny


Tak o této bázi jsem toho slyšela hodně a musím říct, že já se přikláním k těm co ji milují. Je to moje zatím nejlepší báze pod oční stíny. Stíny mi vydrží tak 10hodin, což je na mě úspěch, protože mám celkem mastná víčka a stíny se mi dost slévají. Jinak tato báze má takový ten "leskový" aplikátor (foto 2) a nanáší se dobře. Tato báze není lepivá, jako některé báze od jiných značek. Elf nabízí několik odstínů a já si chtěla pořídit aspoň dva, ale už je měli vyprodané a jediný odstín byl tento Champagne.

Je to světle hnědá barvička, foťák mi ji nechtěl moc vzít a obsahuje stříbrné třpytky. Cena byla v té slevě 20,- což je dost neuvěřitelné za takhle dobrý produkt. Já ho můžu s čistým svědomím doporučit.

2) Tekutá rtěnka

Jako rtěnka bych neřekla, připadá mi jako lesk, ale já jsem lesková a vůbec mi to nevadí. Tato rtěnka má takový ten otáčivý systém, takže musíte dole otáčet a nahoře v té houbičce se Vám vytlačí ten lesk. Doufám, že víte co tím chci říct. Voní po mentolu, ale na rtech to nijak necím, takže paráda. Já mám odstín Strawberry.
Je to taková oranžovo-růžová barvička a moc se mi líbí. Nějak extra dlouho nevydrží, ale na rtech je mi přijemná, možná maličko lepí, ale ne moc. Stála myslím taky 20,- ve slevě normálně stojí 39,- takže pohodička :) a já uvažuji i nad jinými odstíny, slyšela jsem samou chválu na ty světlé růžové tak mě hodně lákají. Určitě doporučuji, ale vy kdo nesnášíte lesky tak to pro Vás asi nebude to pravé.

3) HD tvářenka

Tak po této tvářence jsem koukala už dlouho a byla to zrovna ona, kdo mě přiměl objednat u elfu. Ani nevím proč, ale prostě se mi líbila na první pohled. A musím říct, že mě nezklamala, je dobře pigmentovaná a stačí jí opravdu maličko, takže s ní musíte opatrně. Jedinou nevíhodou je, že ji před použitím musíte protřepat, protože když ji nějakou dobu nepoužíváte tak se na povrchu vytvoří taková vodička a tvářenka bez protřepání je moc tekutá. Jinak balení je krásné a má takouvou pumpičku jak jste zvyklí třeba u make-upu. Mám ji v odstínu Headliner, což je ten nejsvětlejší.
Je to krásná světlonce růžová barvička a já ji mám na léto moc ráda. Stála něco kolem 50ti korun a za původní cenu je za 97,-. Je o něco dražší než předchozí produkty, ale určitě stojí za vyzkoušení. Navíc mi vydrží celý den a i když jsem ji zkoušela na ruku tak jsem ji musela setřít vlhčeným ubrouskem, samozřejmně po zaschnutí. Tuto tvářenku taky doporučuji.

4) Štětce

Štětce jsem si objednala hned dva. Prvním z nich je Eyeshadow brush s takovými kratšími štětinami. Je skvělý na nanášení stínu na celé víčko. Dá se s ním i vykreslit záhyb oka, ale to už jde hůř. Štětiny z něj nevypadávají a stál ve slevě 20,-, takže za mě velká spokojenost.

Druhým štetcem je Defining eye brush. To je štětec se skosenými štětinami, který používám na vykreslení záhybu oka. Občas z něj vypadně nějaká ta štětina, ale není to nic hrozného. Stál taky 20,- a mně se s ním pracuje dobře.

5) Lehký hydratační make-up

Musím se Vám přiznat, že tento make-up jsem ještě nevyzkoušela. A to proto, že jsem si objednala ten nejtmavší odstín Toffee.
Objednala jsem ho proto, abych si mohla míchat odstnín make-up, když se opálím a to jsem se zatím neopálila. Ale při vyzkoušení na ruce mi přišlo, že je takový opravdu lehoučký a asi ne moc krycí, podle konzistence. Ale jak říkám nevyzkoušela jsem ho a nevím, navíc ho budu používat na míchání make-upů, takže to asi ani nezjistím. Cena byla 20,-

6) Voděodolné linky v peru

Tak a už jsme se dostali k produktům, které chválit nebudu. Toto pero mám v odstínu Midnight, měla by to být tmavá modrá barva.

Barva je spíš dočerna, ale nevadí, co mi vadí je to, že když si udělám linku tak je pero celkem slušně pigmtované. Ale když linka zaschně tak jakoby vybledne, ale nejen trochu, z linky se stane flekatá šedá linka a to, že si říká voděodolné to radši ani nebudu komentovat. Vzala jsem si ji na dovolené k vodě a když jsem přišli z pláže domů tak linka byla pryč. Fakt nevím kam se vypařila, když měla být voděodolná :( Stála asi taky 20,- takže žádná tragédie, ale určitě nedoporučuji.

7) Minerální make-up

Tento make-up mi nesedl, nebo prostě ho neumím nanášet, nevím. Mám odstín Fair.
Odstín je to hezky světloučký. Ale je to můj první minerální make-up a nejsem si jistá, zda ho dobře nanáším, ale mně dělá fleky na pleti. Použila jsem ho jenom jednou a odradilo mě to, už nikdy víc. No a ještě bych se zmínila o štětci, který byl součástí balní s minerálním make-upem. Ten štětec je jedním slovem příšerný. Neustále z něj padají štětiny a na tento make-up je podle mě nepoužitelný. Nevím no hodně jsem se těšina ma minerální make-up, protože to bylo něco nového, ale docela mě to odradilo od koupě nějakého dalšího. Cena byla 101,-

Tak to by byly celé moje nákupy na elfkosmetika.cz. Napište mi jestli máte rádi kosmetiku Elf a jestli použváte minerální make-upy a jak Vám vyhovují. Docela by mě to zajímalo. Díky za přečtení a mějte krásný zbytek dne AHOJ :)





























Žádné komentáře:

Okomentovat