sobota 18. října 2014

SWAP :)

Přeji všem krásnou sobotu, v dnešním článku se dočtete o mém swapu s jednou moc milou slečnou z votočvohoz. Pokud nevíte co je to swap, tak ve zktrace je to výměna balíčku, na přesných detailech se domluvíte s protistranou, cena, co bude balíček obsahovat a tak. My jsme se slečnou swap připravovali asi 3 měsíce a domluvená cena byla původně 500,- a pak jsme zvýšili na 600,-.  Psali jsme si celkem dlouho a domluvili jsme se na kosmetickém swapu s tím, že většina věcí nebude z drogerie. Já slečně psala, že miluji svíčky a sladkosti a jsem ráda, že jsem v balíčku našla i něco na zub a voňavou svíčku. Musím říct, že byla spokojenost na obou stranách, za což jsem hrozně ráda :) Tak a jdeme se podívat co se vlastně v balíčku skrývalo.



Začnu asi balíčkem, který jsem posílala já.
Tak tohle je balíčk ode mě, obsahoval Paletku od Make-up revolution london Essential mattes, sprchový krém od Ziaji, pomerančové tělové máslo od Ziaji, vlasovou kúru o Herbavery na objem vlasů, lak na nehty Moje s matným efektem, Regina mini lak, Mua tvářenka, 2x naušničky z Ebay, 2x náramek z Ebay, kosmetickou taštičku z Ebay, mini balení olejíčku na vlasy Orofluido a nějaké ty vzorečky a miniaturky. Také jsme se domluvili, že všechno zabalíme do nějaké pěkné krabičky, kterou budeme moct na něco dalšího použít. Mně se podařilo sehnat moc pěknou s beruškama, byla jsem z ní úplně unešená a přemýšlím, jestli si pro ni taky nezajdu :) Všechno jsem pobalila do papíru taky z beruškama :)
 A mohla jsem odesílat. Jinak domluvili jsme se, že pošleme doporučeně, abychom měli číslo balíčku, kdyby se náhodou někam zatoulal.

Tak a teď se podíváme na balíček, který jsem dostala já a jsem z něho nadšená.
Tak začla bych asi tou krabičkou, která je moc hezká, nevím jestli to jde na fotce vidět, ale zavírá se na takovou gumičku, která se zahákne za takový červený knoflíček. Balíček obsahoval šampon na vlasy Green pharmacy, který je na oslabené a zničené vlasy, což určitě využiji,  lak na nehty Mua v krásném světle fialovém odstínu (miluji fialovou :D), kapsičku pro mého kocoura a sušené rybičky na kterých si určitě pošmákne, svíčku s krásnou jahodovou vůní, antibakteriální gel na ruce s vůní citronu, lesk na rty Loreal paris v odstínu 115 watermelon fanatic, který jsem už zkoušela a je super, opravdu se moc hezky leskne, Yves rocher miniaturka péče proti nedokonalostem pleti, šumivá koule do koupele, na tu se moc těším, tyto šumivky miluju :), krém na ruce Ziaja, krásné motýlkové naušničky, opravdu nádherný náhrdelník, balzám na rty SYX, naušnici na vršek ucha nebo jak to napsat :) a čokoládu s oříšky, kterou už jsem ochutnala a je výborná.
Swap musím hodnotit pozitivně všechny věci se mi moc líbý a využiji je. Je vidět, že slečna se řídila tím co jsem o sobě napsala a poslala mi užitečné věcičky.

Takže na závěr bych napsala, že jsem s tohoto swapu nadšená a časem se vrhnu určitě do dalšího. Teď mám jeden domluvený, ale v nižší hodnotě tak uvidím co s toho vyleze.
A co vy dělali jste někdy s někým swap? Jak to dopadlo? Měli jste radost, nebo jste byli spíše zklamaní?

2 komentáře:

  1. Obě jste si poslaly moc hezké balíčky. Je vidět, že jste si daly na tom záležet :) Já se swapu ještě neúčastnila, ale do budoucna bych ráda, tak uvidíme :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom na koho narazíš, mě osobně hrozně baví vybírat dárečky pro někoho jiného a když se potkáš s někým takovým i na druhé straně, úspěch je zaručen :)

      Vymazat