pondělí 20. října 2014

Testujeme I.

Přeji krásné pondělní odpoledne všem, dnešní článek bude o produktech, které poslední dobou používám a testuji. Rozhodla jsem se, že každý dejme tomu měsíc Vám představím pár produktů, které používám už delší dobu a řeknu Vám co si o nich myslím. Aby to bylo zajímavější vyberu vždycky něco z dekorativky, něco z péče o pleť, tělo, vlasy, nebo nějaký lak na nehty. Tak a jdeme na to.

ZIAJA - okurkový pleťový tonik

Toto tonikum používám každé ráno na vyčištění pleti a jsem s ním moc spokojená. Parfemace není naštěstí nijak výrazná, protože není úplně příjemná. Každopádně při čištění pleti ji necítím, takže bez problému. Je na mastnou a smíšenou pleť a je bez alkoholu. Měl by jemně čistit pokožku a uzavírat rozšířené póry, měl by zklidňovat, vyhlazovat a lehce rozjasňovat pleť. Musím souhlasit s tím, že jemně čistí, zklidňuje a jemně stahuje póry. Že by nějak rozjasňoval toho jsem si nevšimnla. Na pleti mě nijak nepálí ani neštípe a celkově mi vyhovuje. Je ho 200ml a já ho kupovala u nás v jednom krámku asi za 59,-. Jinak pořídit ho můžete třeba TADY za 69,-


REDKEN - šampon pro jemné a normální vlasy

Tento šampon slibuje, že vlasům dodá objem a sílu. Že budou hebké a plné objemu. Musím na začátek říct, že mám velmi jemné vlasy na kterých nedrží opravdu nic. Tenhle šampon je celkem fajn i když úplně odvařená z něj nejsem. Musím říct, že šampon opravdu dodá objem i mým věčně splihlím vlasům, ale rozhodně mi nevydrží celý den. Jinak musím souhlasit s tím, že vlasy jsou po něm hebké. Už ho mám skoro dopotřebovaný, ale znovu si ho asi kupovat nebudu, kvůli jeho celkem vysoké ceně, protože až takový zázrak to taky není. Já mám 300ml za 326,- a kupovala jsem TADY

Jordana - tekuté oční linky 02 Always blue


 Tyto linky jsem měla v Ladyboxu a je to moje první zkušenost se značkou Jordana. Musím říct, že jsou bezvadně pigmentované a na ruce ani nejdou setřít. Když jsem je nedávno vyzkoušela měla jsem z nich smíšené pocity. Po nanesení na víčko super, skvělá barva i se s nimi hezky pracovalo. Držely hezky, nikde se nerozmazávaly. Ale nesměla jsem si na oko ani sáhnout, zkoušela jsem jestli půjdou setřít (podobně jako na ruce, na které se ani nehly) a nevím asi je to tím, že mám dost mastná víčka, ale opravdu rukou setřít z víčka šly. Jak říkám, jsem na rozpacích a ani nevím jesli je můžu doporučit. Nevím sice kolik stály, ale Jordana patří k levnějším značkám, takže asi moc ne. Každopádně dají se koupit TADY

Tak a to by bylo pro dnešek včechno, klidně mi napište jestli některý z těchto produktů máte a jak Vám vyhovuje.
 







Žádné komentáře:

Okomentovat