pátek 13. června 2014

TAG - 40 kosmetických otázek

 

Přeji krásný pátek všem, dnes budu psát tag a to o kosmetice. Tento tag jsem našla na tomto blogu http://im-me.blog.cz/1309/tag-40-kosmetickych-otazek a doufám, že nebude vadit když si otázky vypůjčím :) Tak s chutí do toho

1) Kolikrát denně si čistíš pleť?
2x ráno a večer

2) Jaký máš typ pleti?
Mám smíšenou pleť a zároveň citlivou, takže žádná výhra :(

3) Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čistění pleti?
Na odlíčení momentálně používám micelárku od Mixy a když mám nějaké výraznější líčení tak odličovač očí od Oriflamu.


4) Používáš peeling?
Zatím jsem nenašla žádný, který by mi vyhovoval.

5) Jaký krém momentálně používáš?
Na den používám od Mixy 24h hydrataci a na noc mojí oblíbenou propolisovou mast.

6) Máš pihy?
V létě jich mám pár na nose jinak ne.



7) Používáš oční krém?
Ano od Ziaji s vitaminem E.

8) Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?
Ano mám problém s akné už od puberty a pořád se mě drží :(

9) Jestli ano, co nejvíc ti pomohlo?
Tak z kosmetiky zatím nic moc, ale když jsem brala antikoncepci tak se to hodně zlepšilo. Ale před několika měsíci jsem ji vysadila a jsem na tom stejně jako předtím. Takže zatím hledám.

10) Jaký make-up momentálně používáš?
Tak mým dlouhodobým miláčkem je Caviar long stay od Dermacolu v odstínu 1 Pale. A teď jsem koupila od Avonu calming effects v odstínu Pale pink, který taky není vůbec špatný.

11) Jaký korektor používáš?
Já používám Dermacol Cover jako korektor, protože je prostě boží :) Mám odstín 207.

12) Jaký máš tón pleti?
Tak já jsem bledule a myslím že podtón mám dorůžova, ale ruku do ohně bych za to nedala :)

13) Co si myslíš o umělých řasách používáš je?
Já mám umělé řasy celkem ráda, ale na běžné denní nošení ne. Spíš na nějakou party nebo na ples, ale musím mít dost času na nalepení, jsem na to docela levá.

14) Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce?
Tak to jsem nevěděla, ale myslím, že déle než tři měsíce nikdy řasenku nemám. Protože já si koupím jednu a až ji dopotřebuji tak koupím další, ještě se mi nikdy nestalo, že bych měla doma víc řasenek. Takže při každodenním používání mi jedna řasenka vydrží tak dva až tři měsíce, ale přesně to nevím, protože jsem to nikdy neměřila.

15) Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Používám od Essence maximum definition volume mascaru.

16) Drogerie nebo parfumerie?
No tak to si asi nevyberu, ale protože u nás ve městě není jediná parfumerie, takže častěji drogerie, ale kdyby byla stejně dostupná i parfumerie tak nevím nevím.

17) Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?
Nevyužila

18) Jaké pomůcky při líčení používáš?
Štetce jinak asi nic zvláštního

19) Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Nepoužívám a to z jedniného důvodu, zatím jsem zkusila jen jednu a to vychvalovanou Dermacol Satin base a ta mi opravdu nevyhovuje. Takže asi budu hledat dál, ale zatím nepoužívám žádnou.

20) Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ano používám od Dermacolu a taky občas od Essence, ale budu zkoušet dál pořád to není to co bych si představovala.

21) Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?
Tak to nevím, ale obecně mám ráda fialové oční stíny

22) Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku?
Spíš tužku, ale občas i gelovou linku

23) Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?
Tužky mám ráda od avonu, ale spíš ty barevné. A gelové linky mám zatím jenom od UMY a ty jsou super.

24) Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?
Mám pigmenty docela ráda, mám dva odstíny od Essence a dobře drží a skvěle vypadají, takže proč ne

25) Používáš, nebo jsi někdy použila minerální make-up?
Zatím jsem ho nepoužila, ale plánuji koupi

26) Jaká je tvoje oblíbená  rtěnka?
Momentálně dost používám rtěnku od NYC 437 modern love, ale u mě se to docela střídá, takže nejoblíbenější rtěnku asi zatím nemám

27) A lesk?
Teď nejčastěji používám od Essence z limitky Beauty beats v odstínu 01 groupie at heart, to je taková růžovo-červená barva, která vypadá na rtech moc hezky
28) Tvoje oblíbená tvářenka?
Zatím moc tvářenek nemám, ale moje nej je od Oriflamu Glowing peach - což je taková růžovo-oranžová barva se zlatými třpytkami, které bych tam osobně mít nemusela.


29) Kupuješ si kosmetiku přes Ebay?
No moc ne, ale občas ano, třeba jako paletka 120ti stínů z minulého článku mne docela nadchla :)


30) Máš ráda kosmetiku z drogerie?
Mám z dekorativky mám ráda Dermacol, Astor, Essence, ale každá značka má něco. Z tělové jsem si zamilovala Baleu a její sprcháče jsou neuvěřitelně voňavé :)


31) Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?
Miluju slevy asi jako každá z nás, takže ANO :)


32) Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?
Ano přemýšlela


33) Kterou část líčení máš ráda nejméně?
Tyjo, nevím, někdy mě líčení baví, že bych to vydržela třeba tři hodiny a někdy se k tomu musím dokopávat. Takže asi jak kdy.


34) Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?
Asi jít spát nalíčená


35) Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Ano, ale musí na to být nálada, ale ta povětšinou je :)


36) Líčení které známé celebrity se ti líbí nejvíc?
Tak to nevím, líbí se mi Beyonce, ale to spíš v klipech anebo na nějakých akcích. Jinak mi připadá, že moc nalíčená nechhodí

37) Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
Řasenka jednoznačně, protože moje řasy jsou světlé tudíž bez řasenky vypadám dost divně :)

38) Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?
Ne to si opravdu nemyslím

39) Kdyby sis musela vybrat jednu kosmetickou značku, která by tě do konce života sponzorovala, která by to byla?
Z těch co jsem zatím vyzkoušela by to byl asi Dermacol a z těch co jsem zatím nevyzkoušela by mě lákal třeba MAC.

40) A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?
Já si osobně myslím, že každá žena chce být se sebou spokojená a neříkám, že se každá musí povině líčit, ale zvýraznit některé krásné rysy popř. třeba vlasy není naškodu :)  


 

Žádné komentáře:

Okomentovat