pondělí 9. června 2014

RECENZE - UMA GELOVÉ OČNÍ LINKY


Ahojky, vítám Vás všechny u dnešní recenze :) Dnes budu psát o gelových očních linkách od firmy UMA, kterou najdete v drogeriích TETA. Musím se přiznat, že toto jsou moje první gelové linky a určitě plánuji koupit další i od jiných značek, protože tyto jsou naprosto boží :)
Mám je v odstínu brown.


Protože jsem si říkala, že zkusím prvně nějaké nenápadnější, jestli mi to s nima vůbec půjde a hlavně jsem do nich nechtěla vrážet moc peněz, když byly jen na zkoušku. Takže tyto linky stály něco kolem 80ti korun. Na očích mi vydrží opravdu celý den a ani se nehnou. Nanáší se skvěle, koupila jsem si od UMY také štěteček na oční linky za 39,90. S tím se také dobře pracuje a po několika umytích mi ani neodstávají žádné štětinky jako tomu bylo u mého štetce na linky z ebay, který se asi po dvou umytích úplně roztřepil.

Takže nakonec bych napsala, že tyto linky všem doporučuji a to i začátečníkům z gelovými linkami, jako jsem já. Protože za těch pár korun se s tím naučíte pracovat a když Vám to nepůjde tak to alespoň není taková škoda peněz. No a jestli Vás práce s nimi bude bavit jako mě určitě Vám vydrží celý den. Takže za mě rozhodně doporučuji.
A co vy máte také doma linky od UMY? A jste s nimi spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat