pondělí 16. června 2014

LAKOVÁNÍ


Ahojky všichni, dnes tu máme po dlouhé době lakovací článek. A dnes bude v hlavní roli tento fešák od Rimmelu měla by to být novinka. Lak se jmenuje Sweetie crush a já mám odstín 009 Candyfloss cutie a je to, jak vidíte, krásná růžová barvička.


Lak má vytvářet efekt pocukrovaných nehtů. Takže by se měl podobat kolekci laků od Gabrielly Salvete Sugar enamel. Což teda posoudit nemůžu, protože tyto laky od Gabrielly nemám.
Nic méně mě se líbí, pěkně se třpytí a já ho nanesla dvě vrstvy, protože v jedné vrstvě je docela světlý a já chtěla něco trochu výraznějšího. Jinak kupovala jsem ho v Tetě a měli na něj akci za 49,90 takže byl jasný :).
Na výběr mají z pěti odstínů a to žlutý, růžový, zelený, fialový a modrý a musím říct, že mě to hodně láká abych tam zašla ještě pro nějaký odstín.
Já mám osobně pískové a texturované laky moc ráda, vypadají prostě skvěle, ale s tím odlakováním už je to horší. No nic všechno má své pro a proti :)
A co vy líbí se Vám spíš texturované laky nebo jste spíš na hladkou klasiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat