sobota 21. června 2014

NEONKA OD COLORAMY + UKAŽNEHTY.CZ

Přeji krásnou sobotu všem čtenářkám, dnes to bude takový dvojčlánek o lakování a zároveň o serveru ukaznehty.cz, kde najdete mnoho a mnoho inspirace pro vaše nehtíky. Takže začnu asi lakem na nehty od Coloramy a to neonkou v odstínu 242
Barvička je to taková oranžová s kapkou růžové, ale foťák mi nehtěl zachytit tu reálnou barvičku. Podobně jako na obrázku vypadá v jedné vrstvě, já ji ale nanesla ve dvou vrstvách. A je opravdu výrazná. Zatím ji mám jeden den samozřejmě s podlakem i nadlakem a přežila se mnou i v práci bez jediného oloupnutí. A to musím říct, že rozhodně nedělám žádnou kancelářskou práci. A normálně mi lak vydrží jeden až dva dny bez oloupnutí a třetí den už je to většinou katastrofa :)



Tak a jako tady u mě občas bývá nějaká ta inspirace na nehtíky je tomu stejně tak na serveru ukaznehty.cz.

www.ukaznehty.cz

Z tohoto serveru mě oslovili kvůli spolupráci. A já jelikož lakování nehtů zbožňuji tak jsem neváhala. A o čem server vlastně je? Je to hlavně, jak už jsem psala, o inspiraci co a jak a kdy nalakovat. Já občas opravdu nevím, co si nalakuji a toto je super. Mě osobně se tam zalíbil jeden zelený lak od Jordany, že si ho musím pořídit, protože je prostě boží :). Takže se  můžete podívat i na reálné fotky laků přímo na nehtech. Já už nějaký zelený sháním opravdu dlouho a tento mě uchvátil :)
Můžete se samozřejmě pouze kochat krásnými výtvory, nebo je hodnotit a sledovat, ale také se můžete zaregistrovat a přidávat svoje výtvory a můžete se stát inspirací pro někoho dalšího.
Mimo jiné na serveru můžete sledovat i videonávody, které jsou opravdu super. Koukala jsem na pár z nich a těším se až je vyzkouším. Určitě je uvidíte :)
Na závěr bych řekla, že se mi tyto weby, které tvoříme mi sami se mi moc líbí, protože je to v podstatě nepřetržitá a pestrá škála inspirace, která mě opravdu baví. Jak se říká sto lidí sto chutí a když tvoří server jedna osoba, nikdy spokojeni všichni nebudou, ale takto si tam najde každý něco podle svého gusta a to je super.

Jinak přeji krásný zbytek dne a zase příště AHOJ :)

1 komentář:

  1. Tahle barva je naprosto letní.
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat