čtvrtek 14. května 2015

Testujeme II.

Přeji příjemný čtvrtek všem, dneska si spolu otestujeme pár výrobků, které aktuálně používám, nebo jsem dopoužívala.

 Prvním produktem je Elseve total repair extreme - obnovující balzám na vlasy.
Je určený na vlasy extrémě poškozené, suché a s roztřepenými konečky. Parfemaci má příjemnou a obal se mi taky líbý je praktický víčko má vespodu, takže produkt steče dolů a nemusíte s tím neustále klepat, když už je tam produktu méně. Barvu má klasickou bílou je takové hutnější konzistence. Vlasy jsou po něm hebčí a jdou krásně rozčesat. To je přesně to, co od kondicionéru požaduji, hlavně aby mi po něm šly rozčesat vlasy, protože mě se opravdu hodně cuchají, hlavně po umytí. Elseve kondicionéry mám ráda a určině bych si ho koupila znovu. Cena je také dost příznivá za 400ml jsem platila asi 80,-, ale byl v akci myslím, že v Tetě.



Dalším produktem je tato jednorázová antistresová maska se žlutým jílem od Ziaji. Maska měla takovou zvláštní žluto-hnědou barvu, ale byla krásně jemňoučká, až skoro jako krém. Měla by hydratovat a regenerova podrážděnou pokožku. Já mám poslední dobou dost podrážděnou a suchou pokožku na tvářích a dost masek mě na těchto místech štípe. Ale tato to nedělala, byla na pleti opravdu příjemná, lehce chladila a po smytí jsem měla pleť krásně jemnou a ty moje červené fleky na tvářích zmizely. Tuto masku jsem dostala k vánocům, takže nevím kde se dá sehnat. Ale určitě jestli na ni narazím koupím si jich zásobu. Jinak měla jsem ještě variantu s hnědým jílem a ta byla také skvělá.

No a aby jsme tady měli také nějakého zástupce z dekorativní kosmetika, zařadila jsem sem proslulé Color tattoo v odstínu 35 On and on bronze. Je to opravdu krásný bronzový odstín.

  Já jsem od něj čekala, že mi vydrží celý den na víčku bez hnutí a to bohužel sám o sobě nesplnil. Drží mi dobře jenom s bází, bez báze jsem měla asi po 3hodinách slité do čárek. No takže stíny jsou neskutečně pigmentované a hází krásné odlesky. S bází jsou za mě super, ale bez báze se mi prostě slévají. Ale já mám docela mastná víčka, takže to může být taky tím. Kupovala jsem ho myslím v DMku a stál necelou stovku, ale byla na něj nějaká akce.

A to je pro dnešek všechno, díky za přečtení až sem :) Mějte krásný zbytek dne :)




Žádné komentáře:

Okomentovat