úterý 12. května 2015

Recenze - Tužky na oči od Avonu

Vítám Vás všechny u nového článku, dneska si dáme recenzi na tužky na oči od Avonu. Vím, že Avon není u blogerek zrovna oblíbencem, ale já ho mám docela ráda. Vlastním totiž několik produktů (popravdě je jich celkem dost), které jsou naprosto úžasné a jedním z nich jsou právě tyto tužky na oči. Ale na to už se pojďme podívat.

Mám celkem tři barvy modrou, fialovou a šedou. Fialová a šedá jsou z nějaké diamantové edice.
Tyto tužky jsou krásně měkké a po zaschnutí na víčku drží jak přibité. Opravdu tyto tužky vydrží na víčku celý den a nerozmazávají se. Jediné co bych jim vytkla je to že nejdou ořezat, protože mají takový ten vysouvací systém. Nicméně i přes to se s nimi hezky pracuje a dá se s nimi udělat poměrně tenká linka.




První tužka v odstínu aqua shock. Je to nádherná světlonce modrá, která je naprosto božská a je moje asi nejoblíbenější. Tahle barva neobsahuje žádné třpytky.
Další tužku mám v odstínu sugar plum, což je krásná tmavší fialová, která obsahuje fialové a růžové třpytky. Tato je z té diamantové kolekce.
Poslední tužka je v odstínu smokey diamond. Je to tmavě šedá barva, která obsahuje modré a stříbrné třpytky. Je také z kolekce diamond.

Všechny tužky ve své kráse, jsou opravdu nádherné :)

To by bylo k dnešnímu článku všechno, přeji krásný zbytek dne a zase příště AHOJ :)




Žádné komentáře:

Okomentovat