pondělí 4. května 2015

RECENZE: Bioderma hydrabio mousse

Přeji krásné slunečné pondělí všem, dneska si dáme po delší době recenzi. Tentokrát to bude recenze na čistící pěnu od Biodermy. Tento produkt jsem dostala od Biodermy společně s krémem Hydrabio Riche (recenzi najdete ZDE) a se sérem Hydrabio sérum (odkaz ZDE). Celá tato řada je určená pro dehydratovanou pokožku.

Jako první bych začala asi obalem, který není klasicky plastový, jako tomu bývá u běžných čistících pěn nebo gelů. Tato lahvička je plechová (podobně jako deodoranty ve sprejích). A má docela zvláštní dávkovač, který vypadá jako u šlehačky ve spreji.
 


 Při samotném vytlačování produktu, mějte lehkou ruku. Stačí opravdu lehce zmáčknout a i tak vymáčknete dost produktu.


Barvu má bílou a parfemaci má příjemnou, ale ne nijak výraznou. Má takovou jemňoučkou strukturu a pleť jsem po ní měla o dost jemnější než normálně. Za co bych dala plus navíc je to, že vůbec neštípe v očích. Já tyto pěny používám vždy ve vaně a chci od nich aby mi z obličeje odlíčili větší část make-upu a potom už dočišťuji micelárkou a očním odličovačem. Takže tato pěna to očištění zvládla dobře, navíc jsem ji mohla používat i na oči, které samozřejmě neodlíčila, ale zase ty větší nečistoty odstranila. Takže pleť po použití této pěny nebyla nijak vysušená ani napnutá. Jinak na obalu uvádějí, že lze použít i jako pěna na holení, ale to jsem nezkoušela. Za sebe tuto pěnu můžu doporučit a koupit si ji můžete třeba na stránkách parfums.cz konkrétně ZDE. Stojí 295,-.

Na konec musím říct, že mě celá tato řady mile překvapila a určitě nalákala na další produkty od Biodermy, protože se mi zdají být dost kvalitní. A co vy zkoušeli jste něco od Biodermy co byste mi doporučili?

Žádné komentáře:

Okomentovat