neděle 29. března 2015

Nákupy - Essence, Yves rocher

Přeji klidnou neděli všem, přes týden jsem byla ve městě a něco málo si pokoupila. Musím říct, že nejvíc věcí jsem pořídila v Kauflandu. Měli tam totiž slevy na kosmetiku Essence. Ceny se pohybovaly na vybraných druzích od 10 do 20ti korun. Tak pojďme se na to podívat.

Čemu jsem v první řadě neodolala byly laky na nehty. Ty od Essence mám ráda, přijde mi, že rychle schnou a mně i docela dobře drží.

První lak zleva je lak 101 dalmations, který obsahuje bílé a černé tečky a stříbrné třpytky. Zatím jsem tento jediný měla nalakovaný.
Jako nevypadá to nijak zle, ale to odlakování je prostě strašné. Nejen že to nejde skoro vůbec dolů, ale při odlakování jsem měla ty černé a bíle tečky úplně všude. Myslím, že po tomhle laku už zase dlouho nesáhnu.

Další lak je s takovými jakoby čárečkami, jeden podobný už doma mám v růžovém odstínu. Ale tento obsahuje modré, růžové a žluté čárečky. Ještě jsem ho nelakovala, ale ten růžový co mám je skvělý a dlouho mi vydrží na nehtech. Takže na tento už se moc těším.

Posledním lakem je takový oranžovo-červený lak, nemohla jsem najít odstín, jediné co jsem našla, bylo číslo na spodu lahvičky 68.

Tyto laky stály všechny 20,-

Další věci které jsem pořídila v Kauflandu


První je XXXL shine lipgloss v odstínu 25 bright side of life, je to taková, řekla bych tmavší korálová barva se zlatými třpytkami. Na rtech se mi moc líbí a stál také 20,-.

Poslední produktem je oční stín v odstínu 02 dance all night, je to takový vanilkovo-zlatý stín se zlatými třpytkami. Stín je teda hodně prášivý, ale dá se použít, hodně ho používám do vnitřních koutků na rozzáření. Stál 10,-.

No a to byl celý nákup z Kauflandu, no ale ještě jsem zaběhla do Rossmana a koupila jsem si nové štětce od Essence.

První štětec je tento inovovaný skosený štětec na oční linky, nebo se dá použít i na obočí. Když jsem ho porovnávala s tím starým typem, tak tento má kratší štětiny, ale pracuje se mi s ním dobře. Stál myslím 45,-



No a druhým štětcem je tento chlupáč na rozmazávání přechodů. Konečně je nějaký v drogerii. A musím říct, že mě hodně překvapil. Ještě na začátek říkám, že nemám srovnání s nějakými dražšími štětci. Nicméně tento je hezky jemný, na oku mě neškrábe. Není klasicky kulatý (nevím jestli to jde z fotek vidět), ale je ze stran jakoby zúžený a dobře si mi s ním pracuje. Prala jsem ho zatím dvakrát a nevypadl z něj jediný chlup. Takže za mě zatím super, ale je to jenom první dojem. Ještě si chci koupit podobný štětech od Ebelin a ráda bych je porovnala, protože jsem moc ráda, že se v našich drogériích dá něco takového sehnat. No ještě doplním, že cena byla také kolem 50ti korun.

No a taky jsem se stavila do Yves Rocher a pořídila jsem si tento sprchový gel
Je s vůní pomerančů, ale tohle voní jako sladký pomeranč. No a já vůni pomerančů a různých citrusů miluji, takže nebylo co řešit. Už se těším až se s ním umyji :) Cena byla 59,-

No a to by bylo z nákupů za minulý týden všechno. Napište mi klidně jestli některý z těchto produktů máte doma a jak Vám vyhovují. Jinak přeji krásný zbytek neděle.

1 komentář:

  1. Když někde vidím Yves Rocher, tak hned ten článek otvírám, protože jejich kosmetiku mám moc ráda. Mám v plánu si tento sprcháč koupit, fakt krásně voní :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat