pátek 27. března 2015

Misshabox

Přeji krásný pátek všem, včera jsem si šla vyzvednout na Zásilkovnu Misshabox, na který jsem se hodně těšila, protože měl obsahovat výrobky s přidaným "šnečím" sérem. No a já už jsem dlouho chtěla vyzkoušet takovýto výrobek. No a to by nebyl Misshabox, aby mě nepřekvapil (samozřejmě příjemně), ale na to už se pojďme podívat.


Po otevření krabičky, která byla stejná jako minule, na mě vykoukla další krabička, tentokrát zlatá.


No a uvnitř zlaté krabičky se ukrýval ten poklad :). Ne opravdu se jim to povedlo, neuvěřitelně krásně zabalené produkty. Je vidět, že si s tím dal někdo práci, aby to vypadalo takto hezky.
No a co vlastně boxík obsahoval?

Missha super aqua cell renew snail cleansing foam
Je to čistící pěna (na obrázku vlevo), která má odstraňovat maz a nečistoty z pórů a zanechávat pokožku svěží a čistou. Obsahuje 3% šnečího extraktu.

Missha super aqua cell renew snail skin treatment
Booster a toner v jednom, má povzbuzovat pleť, zpevňovat základy pokožky a připravovat pleť na další péči. Obsahuje 30% šnečího exraktu

Missha super aqua cell renew snail essential moisturizer
Pleťové mléko a esence v jednom, vyrovnává a zpevňuje poškozenou pokožku, vytváří na pleti ochranný štít, tím zabraňuje podráždění a vylepšuje elasticitu pokožky. Obsahuje 40% šnečího extraktu.

Missha super aqua cell renew snail cream
Intenzivní a pečující krém ochraňuje pleť před poškozením a vylepšuji ji pomocí posilnění bariéry. Pro pevnou a zdravě vypadající pokožku. Obsahuje 70% šnečího extraktu.

Všechny tyto produkty mají takovou specifickou vůni, která mi osobně nevadí, ale myslím, že to nebude šálek čaje pro každého.

Dál box obsahovatl takovouto roztomilou houbičku ve tvaru srdíčka.

Potom jsem ve zlaté krabičce našla ještě 5 vzorečků hydratačního séra.

No a nakonec se v krabičce ještě povalovaly tyto vzorečky.

Zleva Super aqua serum, hydratační toner bez alkoholu, hydratační emulze a nakonec pleťová čistící pěna v prášku.

Takže abych to shrnula, tento box mě nadchnul a už se těším až budu zkoušet. Jinak kdyby to někoho zajímalo, box stojí 399,- + poštovné, mě vyšel na 441,- přes zásilkovnu. Kdyby jste měl někdo zájem box se dá stále zakoupit ZDE.

Tak jo tak to už je pro dnešek úplně všechno, doufám, že se Vám článek líbil a zase někdy AHOJ :)


 

 


2 komentáře:

  1. Tentokrát mi Misshabox unikl, ale vypadá fakt dobře, za tu cenu je fakt povedený. To balení vypadá fakt luxusně, zase se to Missha cz povedlo.

    Maru Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo Missha boxy bývají propracované a líbí se mi, že mě vždycky překvapí :). Zatím tedy vždycky příjemně..

      Vymazat