sobota 8. listopadu 2014

Missha box

Přeji všem krásnou sobotu a zároveň Vás vítám u dnešního článku. Dneska to bude o slavném Missha boxu, který jsem objednávala poprvé a byla jsem hodně zvědavá na jeho obsah. Missha box stál i s poštovným 419,- a ještě si ho můžete pořídit TADY Po nějakém zádrhelu a zpoždění dodávky boxu jsem se nakonec dočkala. A musím říct, že čekání stálo za to.
Box dorazil v papírové krabičce, která je sice z měkčího kartonu, ale určitě ji na něco využiji. A co se vlastně v krabičce skrývalo?



1) Čistící pěna Cleansing foam

Já jsem dostala variantu Strawberry latte a musím říct, že opravdu krásně voní po jahodách. Má takové krémové složení, při použití by se měla napěnit v rukách a potom nanést na obličej a vyčistit. Vypadá to celkem zajímavě a na pěnu se moc těším. Cena 168,-

2) Gelová náplast na rty
Která by měla hydratovat a vyživovat, je to pro mě úplná novinka a nikdy jsem nic podobného nezkusila, takže uvidím. Cena za 1ks 81,-

3) Peelingová maska na nohy
Měla by vyhladit popraskané paty a oddělit suchou kůži. Jestli jsem to dobře pochopila tak jsou to takové jakoby ponožky, do kterých si vlezete a necháte působit 60-90minut, na obalu je uvedeno, že se nemusíte bát použít i přes noc. Tak na tohle jsem taky zvědavá jak to bude fungovat. Cena 173,-

3) Krémový korektor
Já bohužel dostala ten tmavší odstín, takže ho nevyužiji :(. Je to fakt škoda ráda bych ho vyzkoušela. No nic tak asi poputuje někam dál. Cena 112,-

4) Odlakovač na nehty
Já dostala variantu Cool a musím říct, že tenhle odlakovač si mě získal. Odlakovává opravdu skvěle a kupodivu od něj nesmrdí celá místnost, jako z každého jiného odlakovače. Takže za mě palec nahoru a až ho spotřebuji určitě pořídím další. Cena 51,-

5) Paletka vybraných vzorků rtěnek


Tak tahle paletka je nádherná, vůbec bych nečekala, že v boxu bude něco tak pěkného. Obsahuje pět odstínů, zatím jsem je nezkoušela takže o nich nic moc nevím. Nicméně s tímto mě Missha box potěšil :)

6)Vzorečky
 Vzorky hydratačního séra.

A vzorek BB creamu v odstínu light beige.

Tak a to už by byl celý Missha box. Jak se Vám líbil? Mně opravdu hodně a jestli bude v budoucnu další určitě ho pořídím, jsem z něj opravdu nadšená :)


Žádné komentáře:

Okomentovat