neděle 16. srpna 2015

Letní Kupkosmetiku box

Vítám všechny zpátky na mém blogu po dost dlouhé pauze. Jednak jsem měla dost práce a také jsem nějak ztratila chuť do psaní. Tak jsem se rozhodla udělat si takové blogovací prázdniny. Nicméně nyní mám blogovací náladu a také jsem si pořídila box s překvapením, který nabízí e-shop www.kupkosmetiku.cz. No a protože mi boxíky krásy docela chybí neodolala jsem a musela jsem ho mít. Jo mám prostě ráda překvapení a jednou za čas si ráda udělám radost. Tento box stojí 269,- a poštovné bylo myslím kolem 85,-. Tak se na to pojďme podívat :)




Jako první na mě z krabičky vykouknul seznam produktů. Bylo tam 5 plných balení, 1 cestovní a 2 vzorečky.

První věc která mě hodně zaujala a kterou bych popravdě v krabičce nečekala je Bi-oil, který jsem mimochodem chtěla vyzkoušet a chtěla jsem si ho společně s boxem objednat, ještěže jsem si to rozmyslela, protože bych měla dva. Zatím jsem olejíček vyzkoušela jednou a na pleti je příjemný, jeho vůně mi připomíná nějakou směs bylinek, ale líbí se mi. Olejíček by měl skvěle hydratovat, okamžitě se vstřebávat a nezanechávat mastný film, je vhodný i na citlivou pleť. Co mě dost zaujalo je, že by měl zlepšovat vzhled jizev a strií po 8 týdnech používání. Docela se těším až ho vyzkouším a myslím, že se určitě můžete těšit na recenzi. Toto balení má 60ml a stojí 299,-

Dalším objemnějším produktem jsou tyto odličovací ubrousky od Essence. Ty jsem ještě neotvírala, takže nevím jaké budou, ale jsem na ně hodně zvědavá, protože z takové té péče o pleť jsem od Essence ještě nikdy nic nezkoušela, takže uvidíme. Měly by odstraňovat nečistoty a dokonce i voděodolný make-up a navíc by měly matovat T-zónu. V tomto balení je 25ks a stojí 49,90


Dalším produktem z péče o pleť je toto tonikum s Aloe a okurkou od Lirene. Musím říct, že parfemace je super, taková svěží. Toto je takové menší balení 125ml a já ho používám ráno na vyčištění pleti, zatím se zdá být fajn, ale uvidíme časem, zatím jsem ho použila párkrát. Cena tohoto balení je 69,90

Dalším řekněme pečujícím produktem je tato intimní emulze od Sebamedu. Zatím jsem ji nezkoušela, ale voní božsky, ale tu vůni vůbec neumím popsat. Je to praktické malé balení 50ml a cena je 49,-

 Dalším produktem tentokrát z dekorativní kosmetiky jse tato paletka očních stínů od Essence z limitované edice nauti girl. V boxu jsem mohla najít buď tuto paletku, nebo tvářenku. I za tvářenku bych byla ráda mám značku Essence ráda, líbí se mi i jejich limitky, i když se přiznám, že málokdy si z nich něco pořídím.

Tato paletka má celkem 5 odstínů hnědý, bílý a tři odstíny modré. Všechny stíny obsahují shimmer.
Paletka je docela hezky pigmentovaná a docela práší, ale pracovat se s ní dá dobře. S bází mi vydržely stíny bez problémů 10 hodin a to mám mastná víčka. Doporučená cena paletky je 110,-

Poledním plným produktem byla tato rtěnka od Essence ze stejné limitky jako paletka. Já dostala odstín Crew first, což je celkem hezká meruňková barvička. I když si nejsem jistá jestli mi sluší, zatím jsem ji nanesla jen tak na zkoušku a moc se mi nezdála. Ale určitě jí dám ještě šanci.
Doporučená cena rtěnky je 69,90

Jako poslení se v krabičce ukrývaly dva vzorečky od Sebamedu. První opalovací mléko s spf 30 a druhý sprchový gel Fresh Shower. Tyto mini lahvičky se mi určitě budou hodit někam na cesty.

V boxíku byl ještě katalog všech produktů od značky Sebamed. Mimochodem tato značka mě dost zaujala a asi si pořídím nějaké produkty na vyzkoušení.

No a to byl celý box, mě osobně se líbí a jsem ráda, že si můžu zase jednou za čas objednat krabičku z překvapením. Na druhou stranu kdo nemusí mít v boxu drogerkovou kosmetiku pro toho to asi nebude.

Tak jo tak to už je opravdu úplně všechno a mějte krásný zbytek dne :)




Žádné komentáře:

Okomentovat