středa 16. července 2014

SPOTŘEBOVÁNO

Vítám všechny u dnešního článku, který je po delší pauze. Dnešní článek bude o vypotřebovaných produktech za poslední dobu. Tak pojďme hned na to.

1) Pěna do koupele od Avonu - winter Rose
Dělá hodně pěny a její vůně je opravdu skvělá. Kdyby ji měli znovu, tak si ji určitě pořídím. Stála něco kolem stovky, ale mám ji už hodně dlouho takže přesnou cenu si nepamatuji. Jinak je jí 1000ml, takže vydrží opravdu dlouho. Pěny od Avonu mám opravdu ráda, protože krásně voní a mám doma asi ještě tři. Momentálně používám mandarinkouvou, která je taky skvělá, ale tato se mi zamlouvala o něco víc.



2) Tělové máslo od značky Fennel okurka a meloun
Tohle máslo jsem našla v ladyboxu a musím říct, že bylo úžasné. Krásně melounově vonělo a uvažuji o koupi dalšího másla, ale tentokrát si vyberu jinou vůni, protože chci vyzkoušet i další varianty. Četla jsem o hroznovém, že je super tak do něj asi časem půjdu. Píšu časem, protože teď mám opravdu hodně tělových krémů a mlék. Jinak toto máslo hezky hydratovalo a bylo hutné, což mám ráda. Vydrželo mi asi dva a půl měsíce a to jsem se mazala téměř každý den večer. Myslím, že cena byla uvedena kolem 90ti korun, což je krásná cena za 200g.

3) Micelární voda od Mixy
Tato micelárka byla fajn, dobře odličovala. Já jsem se teda na odličování poslední dobou naučila používat odličovací ubrousky a micelárkou už jenom dočišťuji. Ale když se mi zrovna nechtělo, vzala jsem na odlíčení jen micelárku. Nedráždila pleť, neměla jsem po ní žádné červené fleky a v očích taky neštípala. Ani jsem po ní neměla pocit napjaté pleti, což se mi stává u dosti produktů. Balení je super s tou pumpičkou, přemýšlím, že si ho nechám a budu si tam přelívat ostatní micelárky, protože mi připadá, že s touhle pumpičkou zbytečně neplítváte a produkt samotný pomaleji ubývá. Měla jsem ji cca 2 měsíce. A kupovala jsem ji myslím v nějaké slevě kolem 90ti korun.

4) Sprchový gel od Dermacolu Černá třešeň
Co k tomu dodat, tyto sprcháče zná opravdu asi každý. Tento třešňový voní jako kompot, které dělá mamka. Takže sprchování s ním bylo super. Hezky pění a pokožku provoní, ale po chvilce to ze sebe necítíte. To vidím jako velké plus, protože by mi ta vůně asi začala vadit, kdybych ji cítila celý večer. Je ho 250ml a já ho kupovala opět ve slevě za 39,90.

5) Sprchový gel Balea Meloun Tango
Tak tento sprcháč byl můj první od značky Balea a musím říct, že je skvělý. Nádherně melounově voní a dobře se mi s ním umývalo. Je ho 300ml a stál kolem 40ti korun. A já až trošku zredukuji svou zásobu sprcháčů se k Balee ráda vrátím.

6) Šampon na vlasy Balea - cestovní balení
Tak tento šampon ani nevím proč jsem si koupila, asi ze zvědavosti. Musím říct, že vůbec nebyl špatný, měl by být na dlouhé a namáhané vlasy. Znovu bych si ho nekoupila z jediného důvodu, moje super jemné vlasy po něm byly rozlítané. Ale na druhou stranu se po něm vlasy dobře rozčesávaly i bez použití kondicionéru. Takže si myslím, že pokud nědko nemá jemné vlasy tak stojí za vyzkoušení. Toto mini balení stálo kolem 20ti korun a je ho 50ml.

7) Douglas odličovací ubrousky
Asi před měsícem jsem byla na nákupech v Brně. A zahlédla jsem tam parfumerii Douglas, takže je jasné, že jsem tam musela hodit oko. Dlouho jsem tyto oslavované ubrousky chtěla vyzkoušet a tak jsem si jedno balení hodila do košíku. A musím říct, že oslavované nejsou jen tak pro nic za nic. Jsou super, krásně odlíčím celý obličej jední ubrouskem. Pravda je že nejsou úplně nejjemnější, ale to mi až tak nevadilo, žádné červené fleky po nich jsem něměla, což je pro mě dost důležité. V balení je jich 25 a stály 75 korun. Docela lituji, že jsem si jich nevzala víc, protože těžko říct, kdy se zase do Brna dostanu.

8) Lak na nehty od Avonu - delicious berry
Tak tenhle lak mi už vyschl. Barvička je to hezká taková růžovo-fialová, což já mám ráda. Lak kryl dobře ve dvou vrstvách a výdrž byla tak průměrná. Možná bych si ho mohla koupit i znovu. Stál kole 40ti korun a je ho 8ml.

Tak to by bylo ze spotřebovaných produktů všechno. Klidně mi napište jestli některý z těchto produktů taky máte a jak jste s ním spokojené. Jinak přeji krásný zbytek dne a zase někdy Ahoj :)









Žádné komentáře:

Okomentovat